Ogłoszenie z dnia 2016-05-30
Alwernia: Roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia podstawowego w przedmiocie wykonania robót budowlanych pn.: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń Domu Ludowego na Ośrodek Zdrowia w Kwaczale, gmina Alwernia
Numer ogłoszenia: 137010 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. 12 283 11 15, faks 12 283 17 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia podstawowego w przedmiocie wykonania robót budowlanych pn.: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń Domu Ludowego na Ośrodek Zdrowia w Kwaczale, gmina Alwernia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlane w zakresie demontażu istniejącej stolarki okiennej, montażu ślusarki ogniowej, demontażu istniejącej termoizolacji ścian zewnętrznych ze styropianu oraz montażu nowej termoizolacji z wełny mineralnej, zmiany funkcji otwierania istniejących drzwi zewnętrznych, montażu kanału napowietrzającego wraz z nagrzewnicą kanałową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ SZYMULA.FIRMA USŁUGOWO REMONTOWO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ SZYMULA.FIRMA USŁUGOWO REMONTOWO-BUDOWLANA
- Firma Usługowo-Remontowo-Budowlana Andrzej Szymula, ul. Zagroda 4 Łączany, 34-115 Ryczów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21782,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24500,00
Oferta z najniższą ceną: 24500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24500,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 wynika z tego, iż jest to zamówienie na roboty dodatkowe, nie objęte zamówieniem podstawowym i nie przekraczające łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, których wykonanie jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego, z przyczyn technicznych i gospodarczych, wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: w trakcie przeprowadzonej kontroli robót budowlanych stwierdzono błędy w zatwierdzonym projekcie polegające na: a) pozostawieniu w ścianie oddzielenia ogniowego o REI 60 (oś projektowa nr 2) stolarki okiennej bezklasowej, b) wykonaniu na ścianach oddzielenia ogniowego w patio termoizolacji z płyt styropianowych, c) brak możliwości wykonania nawiewników do pomieszczeń wewnętrznych od strony patio w ślusarce ogniowej okiennej i drzwiowej, d) niewłaściwej funkcji istniejących drzwi zewnętrznych wejścia głównego - kierunek otwierania nie spełnia warunków bezpieczeństwa ewakuacji przewidzianych dla tego typu obiektów. Pozostawienie powyższych elementów lub wykonanie ich według zatwierdzonego projektu jest niezgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. W związku z powyższym wymienione roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, gdyż w przeciwnym razie zostaną one zakwestionowane na etapie odbioru, a wykonany obiekt nie uzyska dopuszczenia do użytkowania, w zakresie przeciwpożarowej, od Państwowej Straży Pożarnej. Z uwagi na konieczność łączenia prac z zamówienia podstawowego z pracami dodatkowymi, w celu otrzymania gwarancji na całość wykonanych robót przez jednego wykonawcę, konieczne jest zlecenie wykonania robót dodatkowych temu samemu wykonawcy. Dla należytego oraz prawidłowego zakończenia zamówienia podstawowego konieczne jest wykonanie niniejszych robót dodatkowych. W świetle powyższego należy stwierdzić, że udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami
INNE PRZETARGI ALWERNIA
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Alwerni w 2025 r.
- Remont drogi gminnej ul. Podskale nr 101269K w km od 0+345 do 0+895 w miejscowości Regulice, Gmina Alwernia
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego "Tęczowa Kraina" w Alwerni z filią w Grojcu w 2025 r.
więcej: przetargi ALWERNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.