Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego do Przychodni Lekarskiej Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21.
Numer ogłoszenia: 137016 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6532820, fax 6532366, 6531785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego do Przychodni Lekarskiej Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Narodowego Banku Polskiego: a/ jednego ultrasonografu, b/ jednego unitu stomatologicznego, c/ jednego defibrylatora, d/ jednego aparatu do terapii falami krótkimi (diatermii krótkofalowej).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Departament Administracji ul. Świętokrzyska 11/21 00-919 Warszawa lub: e-mail: DAprzetargi@mail.nbp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do NBP jednego ultrasonografu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa 1 części zamówienia wynosi 392523.36 PLN. Zakres 1 części zamówienia obejmuje: a) dostawę do Narodowego Banku Polskiego fabrycznie nowego ultrasonografu do wysoko specjalistycznych badań ogólnodiagnostycznych i kardiologicznych, b) zainstalowanie i uruchomienie oraz przetestowanie przez Wykonawcę dostarczonego do Zamawiającego ultrasonografu, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej, d) wykonywanie - w okresie obowiązywania gwarancji jakości ultrasonografu - konserwacji i przeglądów określonych w instrukcji okresowych przeglądów technicznych i konserwacji lub w wyciągu z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), w części dotyczącej przeglądów okresowych i konserwacji, zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do NBP jednego unitu stomatologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa 2 części zamówienia wynosi 112149.53 PLN. Zakres 2 części zamówienia obejmuje: a) dostawę do Narodowego Banku Polskiego fabrycznie nowego unitu stomatologicznego elektrycznego, nie przykręcanego do podłogi, na wspólnej podstawie z fotelem, b) zainstalowanie i uruchomienie oraz przetestowanie przez Wykonawcę dostarczonego do Zamawiającego unitu, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej, d) wykonywanie - w okresie obowiązywania gwarancji jakości unitu - konserwacji i przeglądów określonych w instrukcji okresowych przeglądów technicznych i konserwacji lub w wyciągu z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), w części dotyczącej przeglądów okresowych i konserwacji, zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do NBP jednego defibrylatora.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa 3 części zamówienia wynosi 7476.64 PLN. Zakres 3 części zamówienia obejmuje: a) dostawę do Narodowego Banku Polskiego fabrycznie nowego defibrylatora, b) zainstalowanie i uruchomienie oraz przetestowanie przez Wykonawcę dostarczonego do Zamawiającego defibrylatora, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej, d) wykonywanie - w okresie obowiązywania gwarancji jakości defibrylatora - konserwacji i przeglądów określonych w instrukcji okresowych przeglądów technicznych i konserwacji lub w wyciągu z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), w części dotyczącej przeglądów okresowych i konserwacji, zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do NBP jednego aparat do terapii falami krótkimi (diatermii krótkofalowej).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa 4 części zamówienia wynosi 21495.33 PLN. Zakres 4 części zamówienia obejmuje: a) dostawę do Narodowego Banku Polskiego fabrycznie nowego aparatu do terapii falami krótkimi (diatermii krótkofalowej), b) zainstalowanie i uruchomienie oraz przetestowanie przez Wykonawcę dostarczonego do Zamawiającego aparatu do terapii falami krótkimi (diatermii krótkofalowej), c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej, d) wykonywanie - w okresie obowiązywania gwarancji jakości aparatu do terapii falami krótkimi (diatermii krótkofalowej) - konserwacji i przeglądów określonych w instrukcji okresowych przeglądów technicznych i konserwacji lub w wyciągu z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), w części dotyczącej przeglądów okresowych i konserwacji, zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego
- Dostawa cyfrowego aparatu ultrasonograficznego z kolorowym Dopplerem dla Oddziału Pediatrycznego
- Zakup, dostawa i montaż pantomografu w ramach realizacji zadania pn.: "Zakup pantomografu dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce".
- Część I - Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją, defibrylator (...) Część II - Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń (...)
- Dostawa ambulansu drogowego typu A1 wraz z wyposażeniem.
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.