To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Elbląg: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją i egzekucją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.
Numer ogłoszenia: 137050 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61812 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 230-79-00, faks (055) 234-79-01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją i egzekucją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego. 1.1.Kontrola biletów prowadzona będzie zgodnie z wymogami: -Ustawy z 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2000r. Nr 50, poz.601 z późn. zm.), zwana w dalszej części Prawem Przewozowym, -Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy, -Aktualnej uchwały Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie cen biletów za przewóz osób i bagażu, innych opłat oraz przepisów porządkowych obowiązujących w środkach miejskiej komunikacji zbiorowej w Elblągu, -Regulaminu Kontroli Biletów obowiązującego w środkach komunikacji miejskiej w Elblągu, -Regulaminu Przewozów Osób i Bagażu oraz Kontroli Biletów w Miejskiej Komunikacji Zbiorowej w Elblągu. 1.2.Kontrola biletów prowadzona będzie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora Spółki Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z art. 33 a ustawy Prawo Przewozowe. 1.3.Przez kontrolę biletów rozumie się wejście grupy kontrolerskiej liczącej minimum 2 kontrolerów, do pojazdu komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne dokumenty przewozu, tj.: wniesioną opłatę za przejazd, dokumenty potwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego lub dokumenty zezwalające na przewóz zwierząt. 1.4.Kontrola biletów prowadzona będzie w sposób ciągły i systematyczny, ze szczególnym uwzględnieniem szczytu przewozowego z tym, że w godzinach 06.00 - 17.00 dnia roboczego kontrolę winno wykonywać nie mniej niż 6 kontrolerów, zaś w pozostałych porach doby 4 kontrolerów, w dniach wolnych od pracy w godzinach funkcjonowania komunikacji (w każdym czasie) 2 kontrolerów zgodnie z miesięcznym harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. 1.5.Ilość kontroli przeprowadzonych w trakcie umowy nie może być mniejsza niż 3200. (słownie: trzy tysiące dwieście) w miesiącu. Ponowną kontrolę dokonaną przez jedną grupę kontrolerską w tym samym pojeździe uznaję się w przypadku wykonywania przez pojazd kolejnego kursu. W przypadku kontroli wykonanej w strefie podmiejskiej ilość wykonanych kontroli jest liczona x 2. Do ogólnej ilości kontroli nie zalicza się kontroli pojazdów dokonywanych na pętlach końcowych pojazdów dokonywanych w krótszych odstępach niż 15 minut. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości osób gwarantującej wykonanie przewidzianej zamówieniem ilości kontroli. 1.7.Wykonawca odpowiada za dobór pracowników do przeprowadzania kontroli zapewniający zgodny z przepisami i bezkonfliktowy przebieg kontroli. Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników w zakresie znajomości przepisów, o których mowa w ust. 1.1. 1.8.Wykonawca na koszt własny wyposaży osoby dokonujące kontroli w identyfikatory. Wzór identyfikatora podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Identyfikator podpisuje Dyrektor Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nadając tym samym upoważnienie do kontroli biletów. 1.9.Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do unieważnienia wydanych i podpisanych identyfikatorów po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy z kontrolującym. 2.Nakładanie i pobieranie opłat dodatkowych i przewozowych za przejazd bez ważnego biletu, za brak dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu, za naruszenie przepisów o zabieraniu ze sobą do pojazdu zwierząt i bagażu oraz za zatrzymanie pojazdu lub zmiany trasy pojazdu, a także opłat manipulacyjnych zgodnie z aktualnymi aktami prawa miejscowego w zakresie miejskiej komunikacji zbiorowej. 2.1.Wykonawcy powierzone zostanie pobieranie opłat na rzecz Zamawiającego, o których mowa w punkcie 2. 2.2.Opłaty mogą być pobierane przez kontrolerów bezpośrednio w pojeździe za stosownym pokwitowaniem, w kasie Wykonawcy lub wpłacane na konto Wykonawcy. 3.Prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu opłat dodatkowych. 3.1.Wykonawca będzie prowadził pełną dokumentację związaną z przeprowadzonymi kontrolami biletów, ujawnionymi pasażerami na których nałożona została opłata dodatkowa, etapami postępowania w dochodzeniu wszystkich nałożonych kredytowych opłat dodatkowych, ewidencją wpływów z tytułu uregulowania należności. 3.2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu w ciągu 7 dni po upływie miesiąca kalendarzowego informacje za miesiąc poprzedni - sprawozdanie z prowadzonej działalności kontrolnej. 3.3.Wykonawca będzie prowadził windykację i egzekucję należności z tytułu opłat, o których mowa w punkcie 2, we własnym imieniu. 3.4.Wykonawca zapewni windykację należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu: w okresie pierwszych 6 miesięcy od momentu zawarcia umowy, na poziomie co najmniej 15% (średnia z okresu), a w kolejnych miesiącach trwania umowy na poziomie minimum 25% miesięcznie. 3.5.Wskaźnik windykacji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu obliczany jest jako procentowy stosunek ilości nałożonych opłat dodatkowych zapłaconych w ciągu miesiąca (gotówką - na miejscu u kontrolera lub w terminie późniejszym - gotówką w kasie lub przelewem na konto Wykonawcy) do ogólnej ilości nałożonych opłat dodatkowych w miesiącu, pomniejszonej o ilość spraw umorzonych (z tytułu obowiązujących przepisów taryfowych z pobraniem opłaty manipulacyjnej lub uznanych reklamacji). Nie uznaje się za umorzenie opłat, których dochodzenia zaniechano w skutek niepełnych lub nieprawdziwych danych personalnych. Sprawy takie należy kwalifikować jako windykacja nieskuteczna. 3.6.Wykonawca prowadzić będzie windykację również poprzez kierowanie pozwów do sądu, przed upływem terminu przedawnienia roszczeń, a następnie wniosków o wszczęcie egzekucji do komornika, we własnym imieniu , zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego i innymi obowiązującymi w tym zakresie. 4.Wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem kontroli biletowej. 4.1.Współpraca z prowadzącym pojazd w przypadkach nieprzestrzegania przez pasażerów przepisów porządkowych mających wpływ na bezpieczeństwo innych lub na bezpieczeństwo przewozu (np. przewóz materiałów niebezpiecznych, psów bez kagańca - za wyjątkiem psów przewodników, uszkodzeń pojazdów mogących spowodować uszkodzenie ciała lub zniszczenie odzieży pasażera). 4.2.Bezzwłoczne, pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych przypadkach fałszowania dokumentów przewozowych, a także innych nadużyciach spowodowanych przez pasażerów. 4.3.Interweniowanie w przypadkach naruszenia przez pasażerów przepisów porządkowych związanych z przewozem osób i bagażu ręcznego w pojazdach komunikacji miejskiej. 4.4.Bezzwłoczne, pisemne przekazywanie Zamawiającemu uwag i spostrzeżeń dotyczących jakości nadruków kodów na bilecie, błędnego funkcjonowania systemu EKM, uszkodzeń kasowników oraz przypadków nie prowadzenia sprzedaży biletów przez kierujących pojazdami komunikacji miejskiej. 5.Rozpatrywanie reklamacji, odwołań i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych. 5.1.Wykonawca rozpatrywał będzie wszelkie reklamacje ustne, odwołania pisemne i skargi pasażerów. 5.2.Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów mających istotne znaczenie dla rozpatrywanej sprawy. 5.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru nad działalnością Wykonawcy związanąz rozpatrywaniem reklamacji, odwołań i skarg wraz z zachowaniem prawa zmiany pierwotnej decyzji Wykonawcy. 6.Warunek dodatkowy Zamawiającego. 6.1.Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i utrzymania stałego punktu obsługi klientów na terenie miasta Elbląga czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1600 i co najmniej 1 dzień w tygodniu do godziny 1700 . 7.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy. 8.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TBW Spółka z o.o., Januszno 16, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 797040,00
Oferta z najniższą ceną: 797040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 867888,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R. NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
- Dostawa sterylizatora parowego dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.