eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRóżne artykuły stomatologiczne, ortodontyczne i inne wyroby medyczne jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Olsztyn: Różne artykuły stomatologiczne, ortodontyczne i inne wyroby medyczne jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 137063 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne artykuły stomatologiczne, ortodontyczne i inne wyroby medyczne jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: - Zadanie 1- materiały do leczenia i wypełniania ubytków i materiały pomocnicze, narzędzia do chirurgii stomatologicznej i ortodoncji, osprzęt itp. - 78 pozycji w zadaniu - Zadanie 2 - Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego - 1 pozycj1 w zadaniu (300 szt.) - Zadanie 3- Aparaty do przetoczeń płynów do pomp Asena i Atom - 2 pozycje w zadaniu (1100 szt.) - Zadanie 4- Oprzyrządowanie do pulsoksymetru Novamertix 520A i kardiomonitora Spacelebs - 4 pozycje w zadaniu. - Zadanie 5 - Filtr do respiratora SERVO 300, SERVO 900, Servi i Leoni - 1 pozycja w zadaniu (300 szt.) - Zadanie 6 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku m.in.: przedłużacz do tlenu, maski tlenowe, nebulizator, wąsy tlenowe, aerochamber - 10 pozycji w zadaniu. - Zadanie 7 - Żele do USG i defibrylatora - 3 pozycje w zadaniu. - Zadanie 8 - Różne artykuły ortodontyczne - 35 pozycji w zadaniu. W ramach zamówienia zad. nr 4, 5 wymagane jest zaoferowanie wyłącznie osprzętu fabrycznie nowego, oryginalnego zalecanego przez producentów ww aparatury medycznej, która znajduje się na wyposażeniu Szpitala i stanowi własność Zamawiającego. Nie dopuszcza się oferowania osprzętu regenerowanego lub zamiennego itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.40.00-6, 33.19.50.00-3, 33.15.70.00-5, 33.70.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - odnośnie zadania nr 2, 3, 4, 5, - Firmowe Materiały Informacyjne w j. polskim tj. prospekty, ulotki, katalogi lub strony z katalogów producenta (dot. oferowanego produktu) - ze zdjęciami, w których zawarte będą podstawowe informacje np. dane techniczne o oferowanym produkcie. - odnośnie zadania nr 2, 3, 4, 5, 6 - Deklaracje CE odpowiednie dla klasy wyrobu medycznego potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu, wynikają z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896z p. zm.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek do specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Sekretariat Dyrektora Szpitala pok. 08 lub Sekcja zamówień publicznych pok. 021.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do leczenia i wypełniania ubytków i materiały pomocnicze, narzędzia do chirurgii stomatologicznej i ortodoncji, osprzęt itp. - 78 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd jałowy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego Typ I /0,9 mm/ i Typ II /1,15mm/, wykonane z politetrfluoroetylenu /PTFE/, z nitką wykonaną z przędzy poliamidowej. Przyrząd w kształcie szpulki. Łączna zamawiana ilość 300 szt. Ilość poszczególnych rozmiarów uzależniona od potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych do pompy Asena Szt. 1000 2.Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych do pompy ATOM Szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do pulsoksymetru Novametrix 520 A, kardiomonitora Spacelabs1. Czujnik miękki typ Y ze złączem OxySnap Szt. 5 2. Przedłużacz OxySnap 4 m do czujnika typ Y Szt. 5 3.Czujnik typ klips Szt. 3 4.Opaska elastyczna na rzep do mocowania czujników szerokość 1,7 cm(25 szt.) Op. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do respiratora SERVO 300, SERVO 900. Srevi I i Leoni Filtr do respiratora Szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedłużacz do tlenu, zielony długość drenu ok. 150 cm jałowy Szt. 600 2.Maska tlenowa pediatryczna, z regulowaną blaszkąna nosie, bez drenu Szt. 20 3.Maska tlenowa dla dorosłych, z regulowaną blaszkąna nosie, bez drenu Szt. 20 4. Maska tlenowa z rezerwuarem i drenem o dl. 2,1 m dla dorosłych Szt. 40 5. Maska tlenowa z rezerwuarem i drenem o dl. 2,1 m dla dzieci Szt. 40 6. Nebulizator o poj. zbiorniczka ok. 6 ml, konstrukcja zbiorniczka gwintowana uszczelniająca się pokrywa zabezpieczająca przed przeciekaniem Szt. 30 7. Wąsy tlenowe noworodkowe/niemowlęce wykonane z miękkiego materiału bez lateksu z drenem Szt. 20 8. Wąsy tlenowe pediatryczne wykonane z miękkiego materiału bez lateksu z drenem Szt. 20 9. Wąsy tlenowe dla dorosłych wykonane z miękkiego materiału bez lateksu z drenem Szt. 20 10. Aerochamber z maską pediatryczny do podawania leków wziewnych Szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Żel do USG opakowanie około 0,5 l (+/- 10ml) Op. 180 2.Żel do defibrylatora opakowanie o poj. 250 ml (+/- 10ml) Op. 5 3.Żel do USG Aquasonic 100 1 op = 5 l (+/- 10 ml) Op. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne artykuły ortodontyczne. Łącznie 35 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.