eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › WYKONANIE TERMOIZOLACJI I ZMIANA KOLORYSTYKI ELEWACJI BUDYNKÓW



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Pruszcz Gdański: WYKONANIE TERMOIZOLACJI I ZMIANA KOLORYSTYKI ELEWACJI BUDYNKÓW
Numer ogłoszenia: 137083 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "WIK" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 6823417, 6822450, fax 058 6822074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wik.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TERMOIZOLACJI I ZMIANA KOLORYSTYKI ELEWACJI BUDYNKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na obiektach Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji WiK sp. z o.o. : 1.dwukondygnacyjny budynek biurowo-socjalny - w trakcie realizacji, 2.parterowy budynek biurowo-socjalny, 3.przepompownia ścieków Pruszcz PS-1 ETAP I 1.dwukondygnacyjny budynek biurowo-socjalny - w trakcie realizacji Zakres robót: -istniejące elewacje pokryć styropianem grubość 4 cm, -wykonanie wyprawki warstwowej (klej, siatka, podkład, tynk mineralny)- kolorystyka zgodna z projektem, -obróbki obejmujące opierzenie gzymsu, 2.przepompownia ścieków Pruszcz PS-1 Zakres robót: -elewacje, po przygotowaniu powierzchni dwukrotnie malowane farbą silikatową lub silikonową , kolorystyka zgodnie z projektem, ETAP II 1.parterowy budynek biurowo-socjalny, Zakres robót: -wykończenie ścian tynkiem mineralnym -malowane dwukrotnie farbą silikatową lub silikonową , kolorystyka zgodnie z projektem, -istniejące panele winylowe na podbitce zdemontować i zastąpić zgodnie z projektem, -likwidacja daszku nad wejściem do budynku, zastąpić zgodnie z projektem, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: -projekt kolorystyki elewacji budynku - załącznik nr4, -przedmiar robót - załącznik nr5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000,00 PLN , słownie: trzy tysiące złotych 0/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: -posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, -posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg załączonego druku. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (potwierdzona kopia uprawnień, zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa). 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -nformacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wik.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji WiK Sp. z o.o. 83-000 Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji WiK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 1 - sekretariat pok. nr1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.