eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczSporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Lubicz: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo
Numer ogłoszenia: 137139 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubicz , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6782128, faks 056 6782122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem planu wynosi ca 1,5 ha. Natomiast jego granice przedstawia załącznik graficzny w skali 1:10.000 stanowiący integralną część uchwały Nr XXIII/226/08 Rady Gminy Lubicz z dnia 25 lipca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, ze zmianami), 2. są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, chyba że odrębne przepisy nie wymagają takich wpisów - wówczas należy wskazać te przepisy, 3. spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 4. złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów głównego projektanta zespołu, 4. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje, listy referencyjne) potwierdzającymi należyte ich wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny ul.Toruńska 21 87-162 Lubicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny ul.Toruńska 21 87-162 Lubicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.