eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoPrzebudowa ulic Przemys³owej i Armii Krajowej w mie¶cie Lipsko w km 0+000 - 0+861 i 0+000 - 0+239

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-05-30

Lipsko: Przebudowa ulic Przemys³owej i Armii Krajowej w mie¶cie Lipsko w km 0+000 - 0+861 i 0+000 - 0+239
Numer og³oszenia: 137170 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780048, faks 048 3780048.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lipsko.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa ulic Przemys³owej i Armii Krajowej w mie¶cie Lipsko w km 0+000 - 0+861 i 0+000 - 0+239.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic Przemys³owej i Armii Krajowej w mie¶cie Lipsko w km 0+000 - 0+861 i 0+000 - 0+239 o ³±cznej d³ugo¶ci 1 100 mb. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe dla dróg ko³owych - 1100 m b) Usuniêcie drzew i krzewów - 14 szt. c) Rozebranie elementów dróg, ulic i ogrodzeñ d) Podniesienie studzienek telekomunikacyjnych i kanalizacji - 58 szt. 2) Roboty ziemne a) Wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V b) Wykonanie nasypów w gruntach kat. II-IV 3) Odwodnienie korpusu drogowego a) Kanalizacja deszczowa, studzienki ¶ciekowe, kana³y przykanaliki - kana³y z rur PVC O 300 - 255 m, O 500 - 186 m, O 600 - 618 m - studzienki ¶ciekowe uliczne - 52 szt. b) studnie rewizyjne 4) Podbudowy a) Koryta wraz z profilowaniem i zagêszczaniem pod³o¿a - 5484 m2 b) Warstwa ods±czaj±ca z piasku - 5484 m2 c) Podbudowa z kruszywa ³amanego (dolna w-wa 15 cm, górna w-wa 10 cm) - 1262 m2 - podbudowy betonowe z betonu klasy B-15 - 331 m2 d) Wyrównanie istniej±cej nawierzchni ulicy do wymaganego profilu mieszank± mineralno - bitumiczn± AC16W - 621 ton 5) Nawierzchnie a) Frezowanie na zimno nawierzchni bitumicznej -1112 m2 b) Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa wi±¿±ca - 12349 m2 c) Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa ¶cieralna - 12349 m2 6) Roboty wykoñczeniowe a) Umocnienie powierzchni skarp elementami betonowymi i prefabrykowanymi - 150 m2 b) Uzupe³nienie i profilowanie zani¿onego terenu - pasa zieleni 7) Urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu a) Oznakowanie poziome b) Oznakowanie pionowe c) Porêcze ochronne ³añcuchowe - 81 m 8) Elementy ulic a) Krawê¿niki betonowe - 2828 m b) Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolor - 3878 m2 c) Betonowe obrze¿a chodnikowe - 1981 m d) Zjazdy i wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolor - 123 m2 d) ¶cieki z kostki betonowej gr. 8 cm - 331 m2 oraz wszelkie inne prace nie ujête w SIWZ, a konieczne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan± oraz obowi±zuj±ce przepisy prawa w tym m.in: - projekt czasowej organizacji ruchu, - uzyskanie od zarz±dcy drogi krajowej nr 79 decyzji na prowadzenie robót w pasie drogowym..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 18.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 40 000 z³

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formu³y spe³nia lub nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu: - nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 mb oraz - sieci kanalizacyjnej (deszczowej lub sanitarnej) o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 800 mb. Ocena spe³niania warunku dokonana bêdzie wg formu³y spe³nia lub nie spe³nia na podstawie z³o¿onych dokumentów.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formu³y spe³nia lub nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osob±, która bêdzie kierowaæ robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w³a¶ciwe dla przedmiotu zamówienia w specjalno¶ci drogowej oraz kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej. Ocena spe³niania warunku dokonana bêdzie wg formu³y spe³nia lub nie spe³nia na podstawie z³o¿onych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿: 1) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej 1 000 000 z³., oraz 2) posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w kwocie co najmniej 2 000 000 z³

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (powo³anie konsorcjum) pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, a umocowanie do z³o¿enia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych 3.Dowód wniesienia wadium, 4.Wykonawca w celu spe³nienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿e polegaæ na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b w/w ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 5. Wype³niony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, 2) zmiana materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie lub zmian± przepisów prawa, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów, sprzêtu lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie publicznym, b) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjêt± technologi± lub spe³nienie wymogów technologicznych, d) konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, e) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, f) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, 4) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: - ad pkt. 1 - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia okre¶lonego kwot± rycza³tow± odpowiednio do warto¶ci zaniechanych robót, - ad pkt. 2 - zamiana na inne materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiêkszania wynagrodzenia tzn. utrzymania dotychczasowej wysoko¶ci wynagrodzenia b±d¼ jego zmniejszenia, - ad pkt. 3 - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nast±pi: lit. a) o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, lit. c) o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, lit. d) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. e) o okres niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, lit. f) - o okres niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, - ad pkt. 4 - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko2.bip.gmina.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko, pok. nr 20C.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko pok. nr 33 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.