Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Warszawa: świadczenie przez ubezpieczyciela na rzecz Instytutu Lotnictwa kompleksowej usługi ubezpieczenia
Numer ogłoszenia: 137199 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie przez ubezpieczyciela na rzecz Instytutu Lotnictwa kompleksowej usługi ubezpieczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez ubezpieczyciela na rzecz Instytutu Lotnictwa kompleksowej usługi ubezpieczenia. Część I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej; Część II: Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych. 2. W ramach Części I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający przewiduje opcję polegającą na tym, że w trakcie realizacji umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest Zamawiający uprawniony do skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia mienia, określonego w pkt IV opisu przedmiotu zamówienia powierzonego przez klienta o wartości do 1 500 000 USD. Okres ubezpieczenia mienia, o którym mowa powyżej zostanie wskazany przez Zamawiającego w zawiadomieniu w którym poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji z zastrzeżeniem, że okres ubezpieczenia w ramach opcji nie przekroczy 24 miesięcy. W terminie 7 dni od dnia powiadomienia ubezpieczyciela, o skorzystaniu z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu polisę ubeĄCEzpieczeniową w ww. zakresie. Płatność za ubezpieczenie nastąpi jednorazowo albo ratalnie wg ustaleń stron. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za opcjonalne ubezpieczenie obliczone w sposób następujący: iloczyn okresu na jaki zawarto ubezpieczenie (liczba miesięcy) i stawki jednostkowej określonej przez Wykonawcę w ofercie za miesiąc objęcia ww. ubezpieczeniem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący danej części określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 6.000 zł dla Części I; Wysokość wadium wynosi 2.000 zł dla Części II; Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w sekcji XVII SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2015r. poz. 1844 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający możliwość prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie wymaganym przedmiotem zamówienia tj. częścią postępowania na którą Wykonawca składa ofertę,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: a) dla części I - co najmniej 2 usługi w zakresie ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej z których każda obejmuje: -ubezpieczenie mienia, w tym ubezpieczenie sprzętu elektronicznego o łącznej sumie ubezpieczenia co najmniej 50.000.000 zł; -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o łącznej sumie gwarancyjnej co najmniej 10.000.000 zł b) dla Części II - co najmniej 2 usługi na ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia w podróżach zagranicznych, z których każda obejmuje: -ubezpieczenie kosztów leczenia o łącznej sumie ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 PLN; -ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków o łącznej sumie ubezpieczenia co najmniej 30.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - klauzule fakultatywne - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku: 1. gdy nastąpi konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia określonych w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanych obiektywnymi czynnikami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie całości lub części przedmiotu zamówienia nie będzie możliwe, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 2. zmiany warunków i sposobu płatności wynagrodzenia bez zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na koszt wykonania zamówienia tj. zmiany w zakresie: wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002, Nr 16 poz. 1679 z późn. zm.), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4. obniżenie składki naliczonej w systemie pro rata temporis, w przypadku zmniejszenia przedmiotowego zakresu ubezpieczenia, tj. np. sprzedaży nieruchomości lub likwidacji środka trwałego na podstawie wykazu zlikwidowanych środków trwałych lub sprzedaży nieruchomości podanych przez Zamawiającego, 5. zmiany określone powyżej wymagają wystąpienia z zasadnym pisemnym wnioskiem o ich dokonanie przez Wykonawcę do Zamawiającego i będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy lub od innego terminu ustalonego w treści aneksu z zastrzeżeniem, że strony będą dążyć aby podpisanie aneksu nie nastąpiło później, niż w terminie do 7 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, budynek X2, pokój 1.1B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, kancelaria ogólna, budynek A,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający przewiduje opcję polegającą na tym, że w trakcie realizacji umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest Zamawiający uprawniony do skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia mienia, określonego w pkt IV opisu przedmiotu zamówienia powierzonego przez klienta o wartości do 1 500 000 USD. Okres ubezpieczenia mienia, o którym mowa powyżej zostanie wskazany przez Zamawiającego w zawiadomieniu w którym poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji z zastrzeżeniem, że okres ubezpieczenia w ramach opcji nie przekroczy 24 miesięcy. W terminie 7 dni od dnia powiadomienia ubezpieczyciela, o skorzystaniu z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu polisę ubeĄCEzpieczeniową w ww. zakresie. Płatność za ubezpieczenie nastąpi jednorazowo albo ratalnie wg ustaleń stron. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za opcjonalne ubezpieczenie obliczone w sposób następujący: iloczyn okresu na jaki zawarto ubezpieczenie (liczba miesięcy) i stawki jednostkowej określonej przez Wykonawcę w ofercie za miesiąc objęcia ww. ubezpieczeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący danej części określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. klauzule fakultatywne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący danej części określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. klauzule fakultatywne - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie oraz jednostek podległych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcją dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE GMINY NIEGOWA
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
- Usługa ubezpieczenia Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wilkowice i jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wilczyn w okresie od 13.01.2025 r. do 31.12.2026
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.