eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraUdzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 763.000,00 zł (siedemset sześćdziesiąt trzy tysiące zł) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz kanalizacji deszczowej - etap VI część 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Dobra: Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 763.000,00 zł (siedemset sześćdziesiąt trzy tysiące zł) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz kanalizacji deszczowej - etap VI część 1
Numer ogłoszenia: 137257 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102833 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, fax 0-63 279-90-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 763.000,00 zł (siedemset sześćdziesiąt trzy tysiące zł) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz kanalizacji deszczowej - etap VI część 1 w m. Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie Gminie Dobra kredytu inwestycyjnego do kwoty 763.000,00 zł na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz kanalizacji deszczowej - etap VI część 1 w m. Dobra na okres spłaty w latach 2008-2016. - kredyt będzie spłacany w okresach miesięcznych do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata zostanie zapłacona do ostatniego dnia czerwca 2009 roku. Kredyt spłacany będzie w ratach z czego na poszczególne lata przypada: · 2009 - 57.400 zł tj. 7 rat po 8.200,00 zł · 2010 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2011 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2012 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2013 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2014 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2015 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł · 2016 - 100.800 zł tj. 12 rat po 8.400,00 zł - odsetki płacone będą na podstawie wystawionej przez bank noty odsetkowej za okres spłaty rat kredytowych do ostatniego dnia następnego miesiąca, przy czym pierwsze odsetki płatne będą do ostatniego dnia lipca 2008 roku od salda wykorzystanego kredytu. - oprocentowanie kredytu zostanie ustalone w oparciu o oprocentowanie wg notowania z ostatniego dnia roboczego kończącego kwartał powiększone o marżę Banku. O zmianie stopy procentowej Bank będzie powiadamiał Kredytobiorcę pisemnie. - kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej (koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). - Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn w przypadku jego niewykorzystanej do dnia 24 czerwca 2008 roku, - zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie wyłącznie wystawiony weksel in blanco. - Oferent zobowiązany jest do przedłożenia symulacji spłaty kredytu w okresie 2009-2016 z uwzględnieniem wyżej przedstawionych rat, kwoty oprocentowania oraz marży banku. Symulacja winna być przeprowadzona z uwzględnieniem oprocentowania WIBOR 3M z uwzględnieniem stawki z dnia 19.05.2008r. Symulacja stanowi załącznik do oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 240193,17 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie, Ul. Turecka 10, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 240193.17
  • Oferta z najniższą ceną: 1 / oferta z najwyższą ceną: 1
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.