Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-17
Olsztyn: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 3 części.
Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/126/15
Numer ogłoszenia: 137319 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 3 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/126/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 3 części. CZĘŚĆ NR 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn. CZĘŚĆ NR 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 2 w Bartoszycach, Sędławki 4a, 11-200 Bartoszyce. CZĘŚĆ NR 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu, ul. Przemysłowa 3, 11-300 Biskupiec. Każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział IV SIWZ. 3) W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami niezbędnymi do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. 4) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3, 71.70.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony zgodnie z treścią SIWZ FORMULARZ OFERTY oraz FORMULARZ CENOWY - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ - należy złożyć dla każdej części osobno, b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. VI. ppkt. 6 IdW) - w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza, c) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza, d) dokumenty potwierdzające zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków (zgodnie z pkt. VI. ppkt. 4 IdW). UWAGA : Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas przystąpienia do dyżuru - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ (Rozdział III SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11- 400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11 -400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20, pokój nr 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas przystąpienia do dyżuru - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 2 w Bartoszycach, Sędławki 4a, 11-200 Bartoszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 2 w Bartoszycach, Sędławki 4a, 11-200 Bartoszyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas przystąpienia do dyżuru - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu, ul. Przemysłowa 3, 11-300 Biskupiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu, ul. Przemysłowa 3, 11-300 Biskupiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas przystąpienia do dyżuru - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Dębna i Liszna w Gminie Sanok
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- " Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych oraz terenów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie WSP w Andrychowie." - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania "BUDOWA STRAŻNICY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KOSIECZYNIE"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.