eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-06-25

P³ock: DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH
Numer og³oszenia: 137325 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów opatrunkowych z podzia³em na 10 pakietów. Szczegó³owy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    O¶wiadczenia, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie UE i na potwierdzenie powy¿szego posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania - wg Za³±cznika Nr 7 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 6/1 - 6/10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Opatrunki - setony, tupfery, kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki - setony, tupfery, kompresy - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 26 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Opatrunki - Plastry I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Plastry I - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Opatrunki - Plastry II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Plastry II - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Opatrunki - Podk³ady ginekologiczne, podpaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Podk³ady ginekologiczne, podpaski - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Kompresy ¿elowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kompresy ¿elowe - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Ta¶ma do Kinesy Tapingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ta¶ma do Kinesy Tapingu - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Opatrunek do mocowania cewników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania cewników - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Plastry zbli¿aj±ce brzegi ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Plastry zbli¿aj±ce brzegi ran - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.