Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 137346 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw materiałów opatrunkowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 dostawę materiałów opatrunkowych o łącznej wartości co najmniej 50000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ b) zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ c) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ. d) wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą wykonawcy, -obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. -zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe -zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPATRUNEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowy opatrunek włókninowy, hipoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 7,6 - 8cm x 5,1 - 6 cm x 1szt. 22 000 szt. 2 Hipoalergiczny przylepiec o optymalnej rozciągliwości i sile adhezji. Wykonany z białej miękkiej, perforowanej, elastycznej włókniny (z papierem wyściełającym) pozwalającej na łatwe dostosowanie przylepca do anatomicznych kształtów ciała. Włóknina zapewnia przepuszczalność dla pary wodnej i powietrza. Stosowany do mocowania opatrunków, zwłaszcza pooperacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GAZY / KOMPRESY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaza bawełniana niejałowa 13-nitkowa, 90cm x 100m lub 200 m 2 Gaza bawełniana niejałowa 17-nitkowa, 90cm x 100m lub 200 m 3 Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa, 1m2 4 Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa, 0,5 m2 5 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, z podwijanymi brzegami *** 5cm x 5cm a 100 szt. x 1 op. 6 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 7,5cm x 7cm a 100 szt. x 1 op. 7 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. 8 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op. 9 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 1 lub 2 lub 3 szt.; 5cm x 5cm x 1 op. 10 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 1 lub2 lub 3 szt.; 7,5cm x 7,5cm x 1 op. 11 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** a 1 lub 2 lub 3 szt.; 10cm x 10cm. X 1 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWETY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta operacyjna jałowa z nitką RTG i tasiemką 8 - warstwowe, 17 nitkowe, 45cm x 45cm a 2 szt. *** 2 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 1 cm *** 3 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 2 cm *** 4 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 5 cm *** 5 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 8cm i przylepcem a 1 szt. 6 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cmz otworem 5cm i przylepcem a 1 szt. 7 Serweta z włókniny jałowa, foliowana 45 x 75 cm a 1 szt. 8 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami,z nitką RTG; ***10cm x 10cm a 100 szt. x 1op. 9 Tupfery gazowe jałowe typu kula z nitką RTG 30cm x 30cm a 20 szt. *** x 1 op. 10 Tupfery gazowe jałowe typu fasola z nitką RTG 15cm x 15cm a 10 szt. *** x 1 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-6, 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PODKŁADY / CHUSTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkład z włókniny foliowany niejałowy 210cm x 134cm ~160 cm x 1 szt. 2 Chusta trójkątna włókninowa x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WATA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wata celulozowa - płaty o dużej wchłanialności, bielona 2 Wata celulozowa - rolki a 150 g x 1 szt. 3 Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 200 g x 1 szt. 4 Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa a 500 g x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPASKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 10cm x 1 szt. 2 Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 15cm x 1 szt. 3 Opaska dziana wiskozowa podtrzymująca 4m x 5cm x 1 szt. 4 Opaska elastyczna 4 x 15cm z zapinką, tkana, wielokrotnego użytku o uniwersalnym zastosowaniu x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPASKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska bawełniana tkana 4m x 10cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 12 minutowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 10 cm x 300 cm 2 12 cm x 300 cm 3 15 cm x 300 cm 4 20 cm x 300 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPASKI GIPSOWE 6 minutowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 12 cm x 300 cm 2 15 cm x 300 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPATRUNEK POD OPATRUNEK GIPSOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 15 cm x 300 cm 2 12 cm x 300 cm 3 10 cm x 300 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE do zaopatrywania ran pooperacyjnych z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT. Typu: Cosmopore E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 7,2 cm x 5 cm x 1 szt. 2 10 cm x 8 cm x 1 szt. 3 10 cm x 6 cm x 1 szt. 4 15 cm x 6 cm x 1 szt. 5 15 cm x 8 cm x 1 szt. 6 20 cm x 8 cm x 1 szt. 7 20 cm x 10 cm x 1 szt. 8 25 cm x 10 cm x 1 szt. 9 30 cm x 10 cm x 1 szt. 10 35 cm x 10 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 1m x 0,15 - 1,5 cm x 1 szt. 2 1m x 1,5 - 2,5 cm x 1 szt. 3 1m x 2,5 - 3,5 cm x 1 szt. 4 1m x 3,5 - 4,5 cm x 1 szt. 5 1m x 5,0 - 7,0 cm x 1 szt. 6 1m x 7,0 - 9,0 cm x 1 szt. 7 1m x 9,0 - 11,0 cm x 1 szt. 8 1m x 13,0 - 15,0 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: OPATRUNKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek jałowy przeźroczysty samoprzylepny z folii poliuretanowej do jałowego osłonięcia ran i ochrony przed wtórnym zakażeniem w opakowaniu zgrzewanym po 1 szt. ; 10cm x 14- 15cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: OPATRUNKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną 5cm x 5 cm x 1 szt. 10cm x 10 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZESTAW UROLOGICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw urologiczny jałowy : - pęseta - miska nerkowata tekturowa - kubeczek plastikowy - kompresy gazowe 17 nitk.8warstw. 7,5 x 7,5cm a 3szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PRZYLEPCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uniwersalny przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny 5m x 2,5 cm x 1 szt. 2 Przylepiec włókninowy mocujący, hipoalergiczny 9,14 m x 2,5 x 1 szt. 3 Przylepiec mocujący z przeźroczystej folii, hipoalergiczny 5m x 5 cm x 1 szt. 4 Przylepiec mocujący ze sztucznego jedwabiu ,hipoalergiczny 9,14 m x 5 cm x 1 szt. 5 Przylepiec z opatrunkiem nieprzywierającym do ran na włókninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny 1m x 6 cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PASKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Hipoalergiczne, samoprzylepne paski do bezurazowegozamykania brzegów ran, wzmocnione 100 mm x 12 mm /+ - 3mm/ x 1 szt. 2 Hipoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran, wzmocnione 75 mm x 6mm /+ - 3mm/ x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KOMPRESY WYSOKOCHŁONNE jałowe, wykonany z włókniny 40g na zewnątrz i pulpy celulozowej wewnątrz, sterylizowany para wodną.typu ABSORBA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompres jałowy wysokochłonny 10 x 20 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZESTAW DLA NOWORODKÓW jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykietą samoprzylepną, zbudowana z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZESTAW : -podkład higieniczny z wkładem chłonnym, od spodu folia nieprzepuszczalna 60 x 60 x 1szt. -serweta z włókniny komp.40g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -kocyk flanelowy 160 cm x 75 cm x 1 szt. -czapeczka bawełniana nakładana, z 2mankietem 20 cm w obwodzie x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZESTAW DO PORODU jałowy, opakowanie foliowo/papierowe z etykieta samoprzylepną, zbudowana z części nieusuwalnej oraz elementów ruchomych(indeks wyrobu, nr LOT, data ważności, identyf. producenta) które można dołączyć do dokumentacji Zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZESTAW : -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen) 56g/m2 75 x 75 cm x 1 szt. -serweta z laminatu dwuwarstwowego (polietylen/polipropylen)43g/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 80 x 60 cm x 1 szt. -serweta z włókniny kompresowej 40G/m2 45 x 30 cm x 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: OPATRUNEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowy opatrunek foliowo-włókninowy, hipoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia. 5,8 - 8cm x 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.