eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Wrocław: Dostawa serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 137357 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera produkcyjnego - 1 szt, serwera zapasowego - 1 szt oraz karty sieciowej dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zamawianego sprzętu zawierają załączone do niniejszej SIWZ specyfikacje techniczne - załącznik nr 7, 8, 9. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy - załącznik nr 10. 3.2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W każdym przypadku, w którym opisu przedmiotu zamówienia dokonano przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia lub produkt równoważny. Produktem równoważnym jest produkt analogiczny (spełniający te same funkcje). 3.2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Niedopuszczalne jest również składanie ofert na wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 3.2.3. Serwery dostarczone będą przez Wykonawcę do siedziby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław. 3.2.4. W celu potwierdzenia, że oferowane serwery odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą - Opis urządzeń technicznych podając: nazwę producenta, model/symbol urządzenia oraz opis minimalnych parametrów na podstawie specyfikacji technicznych - załącznik nr 7, 8, 9. W załącznikach 7, 8, 9 Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wymaganych w tabeli pól, dotyczących wymagań technicznych oferowanych serwerów. 3.2.5. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załącznikach 7, 8, 9. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. 3.2.6. Zamawiający informuje, iż podane parametry techniczne w załącznikach 7, 8, 9 są parametrami minimalnymi. W przypadku powołania się przez Zamawiającego w załącznikach 7, 8, 9 na konkretnego producenta sprzętu jest to tylko i wyłącznie odniesienie do parametrów urządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu o parametrach równoważnych. 3.2.7. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użycia, muszą być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3.2.8. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 3.2.9. Parametry oferowanego sprzętu muszą być zgodne z parametrami określonymi przez producenta tego sprzętu. 3.2.10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym, jakościowym, wszelkim wymaganym normom oraz posiadać wymagane certyfikaty. 3.2.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 72 miesięcznej gwarancji dla przedmiotu zamówienia. 3.2.12. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować dostarczenie i fizyczne wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3.2.13. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Potwierdzeniem odbioru/dostawy będzie protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.2.14. W przypadku stwierdzenia w terminie 30 dni od dostarczenia sprzętu, że posiada wady Zamawiający sporządzi listę niesprawnego sprzętu, którą następnie przekaże Wykonawcy. Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek wymiany tego sprzętu w ciągu 48 godzin od dnia przekazania listy. 3.2.15. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę. 3.2.16. Zamawiający wymaga, aby oferowane serwery posiadały deklarację zgodności z CE. 3.2.17. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, pozostały one u Zamawiającego bez dodatkowych odpłatności. 3.2.18. Zamawiający wymaga aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowanego producenta. 3.2.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.2.20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2.21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.2.22. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.2.23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.2.24. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.71.35 - Karty sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.4. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 7.4.1. Opisu oferowanych urządzeń technicznych podając: nazwę producenta, model/symbol urządzenia oraz opis minimalnych parametrów na podstawie załącznika nr 7, 8, 9. 7.4.2. Zamawiający wymaga, aby dla zaoferowanego sprzętu Wykonawca dołączył do oferty: a) deklarację zgodności z CE, b) oświadczenie producenta lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, pozostają one u Zamawiającego bez dodatkowych odpłatności - wg załącznika nr 6, c) oświadczenie Wykonawcy, aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowanego producenta - wg załącznika nr 5, d) oświadczenie Wykonawcy, że na zaoferowany sprzęt udziela minimum 72 miesięcznej gwarancji - wg załącznika nr 5, e) oświadczenie Wykonawcy, że wraz z dostawą urządzeń zostaną dostarczone instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę - wg załącznika nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław - pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław - sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.