Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-01-09
Markusy: Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Markusy
Numer og³oszenia: 13736 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markusy , Markusy 82, 82-325 Markusy, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 55 2394351, faks 55 2394352.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Markusy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej Pb 95, oleju napêdowego ON) dla Gminy Markusy w 2013 roku, na stacji wykonawcy znajduj±cej siê na terenie gminy Markusy. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8 - olej napêdowy, 09132100-4 - benzyna bezo³owiowa. 1. Przewidywana ilo¶æ paliw do pobrania przez Zamawiaj±cego: benzyna bezo³owiowa Pb 95- 1681 l, olej napêdowy ON - 9535 l. 2. Dostawa bêdzie siê odbywa³a sukcesywnie w miarê istniej±cego u Zamawiaj±cego zapotrzebowania. Sprzeda¿ wszystkich produktów odbywaæ siê bêdzie po cenie uwzglêdniaj±cej zaoferowany w ofercie upust od ceny detalicznej obowi±zuj±cej w punkcie sprzeda¿y w dniu sprzeda¿y. 3. Dostarczane paliwo musi spe³niaæ wymagania aktualnie obowi±zuj±cych polskich norm jako¶ciowych PN - EN 228 i PN - EN 590 oraz wymagania zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441). 4. Paliwa bêd± odbierane w ilo¶ciach zgodnych z bie¿±cymi potrzebami ze stacji paliwowej Wykonawcy, przez upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego, bezpo¶rednio do zbiorników pojazdów, a w przypadku pobierania paliwa na potrzeby sprzêtu silnikowego bêd±cego na wyposa¿eniu Urzêdu Gminy i jednostek OSP do karnistrów. 5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do rejestracji sprzedanego produktu w kartach drogowych oraz wystawienia na ka¿dy pojazd pobieraj±cy produkty dokumentu WZ z wyszczególnieniem nr rejestracyjnego, nazwiska osoby pobieraj±cej, ilo¶ci, ceny i warto¶ci. Pobranie produktu musi byæ potwierdzone w³asnorêcznym podpisem osoby odbieraj±cej. Na podstawie dokumentów WZ potwierdzaj±cych wydanie produktu, po up³ywie miesi±ca kalendarzowego, Wykonawca wystawi fakturê, która p³atna bêdzie przez Zamawiaj±cego w terminie 7 dni od daty jej z³o¿enia u Zamawiaj±cego. Do z³o¿onej faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czyæ dokumenty WZ za okres objêty faktur±. Wykonawca sk³ada oddzielne faktury na produkty pobrane przez samochód Citroen Berlingo NEB 04005, pojazdy po¿arnicze , Renault Trafic NEB 09009, sprzêt silnikowy bêd±cy na wyposa¿eniu Urzêdu Gminy, sprzêt silnikowy bêd±cy na wyposa¿eniu OSP. 6. Zamawiaj±cy nie zastrzega w SIWZ, ¿e czê¶æ lub ca³o¶æ zamówienia nie mo¿e byæ powierzona podwykonawcom. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ. Zamawiaj±cy uzna spe³nianie ww. warunku, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje aktualn± koncesj± na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 z pó¼n zm. ) w zw. z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
O¶wiadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Uwaga: Tre¶æ wymaganego O¶wiadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przekazuje na ZA£¡CZNIKU NR 2a do SIWZ. O¶wiadczenie nale¿y sk³adaæ w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane o¶wiadczenie mo¿e byæ z³o¿one przez pe³nomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez ka¿dego Wykonawcê odrêbnie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty stanowi±ce dowód, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegaj±cego na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. 2. Pe³nomocnictwo: a) pe³nomocnictwo lub notarialnie po¶wiadczony odpis pe³nomocnictwa - je¿eli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobê (osoby) uprawnion± (uprawnione) do reprezentowania na zewn±trz posiadaj±c± (posiadaj±ce) stosowne pe³nomocnictwo, b) pe³nomocnictwo lub notarialnie po¶wiadczony odpis pe³nomocnictwa do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, pow. elbl±ski, woj. warmiñsko-mazurskie, pokój nr 29.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, pow. elbl±ski, woj. warmiñsko-mazurskie, pokój nr 29..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metod± spe³nia / nie spe³nia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napêdowego, etyliny Pb95 oraz asortymentu nie paliwowego na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Kartuzach
- Sukcesywny zakup paliw p³ynnych do pojazdów mechanicznych i urz±dzeñ technicznych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Pomiechówek w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej.
- "Zakup paliwa do pojazdów nadle¶nictwa w latach 2025-2026."
- Zakup paliw p³ynnych do zbiorników pojazdów i sprzêtu silnikowego poprzez stacje paliw Wykonawcy dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Cieszynie z JRG Cieszyn, JRG Skoczów, JRG Ustroñ
- Zakup paliw p³ynnych do pojazdów samochodowych UK-¯ S.A. w 2025 roku poprzez sprzeda¿ w sieci publicznych stacji paliwowych
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i Pb98 do pojazdów s³u¿bowych i sprzêtu silnikowego gminy S³awa w roku 2025
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.