eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyRemont dróg nieulepszonych w ulicachSejmu Wielkiego, Niemcewicza, Potockiego w Brzezinach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Brzeziny: Remont dróg nieulepszonych w ulicach: Sejmu Wielkiego, Niemcewicza, Potockiego w Brzezinach.
Numer ogłoszenia: 137396 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg nieulepszonych w ulicach: Sejmu Wielkiego, Niemcewicza, Potockiego w Brzezinach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Remont dróg nieulepszonych w: a/ ul. Sejmu Wielkiego w Brzezinach, polegający na: - wykonaniu rowów odwadniających o wym. 1,50 x 0,5 x 1 mb i długości 277 mb, - wykonaniu przepustu o średnicy 400 mm z rury PEHD pod drogą o długości 7 mb, - wykonaniu ścianek czołowych dla rur o śr. 40 cm w ilości 2 szt., - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych tłuczniem dolomitowym frakcji 0-61,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, na długości 371,00 mb i szerokości 5,00 mb, z profilowaniem dostosowanym do istniejącego terenu (spadek daszkowy lub jednostronny o nachyleniu 3% ÷ 6%) i mechanicznym zagęszczeniu, - wykonanie warstwy górnej z kruszyw łamanych tłuczniem dolomitowym frakcji 0-31,5 mm z domieszką destruktu, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, na długości 371,00 mb i szerokości 5,00 mb, z profilowaniem dostosowanym do istniejącego terenu (spadek daszkowy lub jednostronny o nachyleniu 3% ÷ 6%) i mechanicznym zagęszczeniu, b/ ul. Niemcewicza w Brzezinach polegający na profilowaniu jezdni równiarką wraz z zagęszczeniem mechanicznym o powierzchni 1632 m2, c/ ul. Potockiego w Brzezinach, polegający na profilowaniu jezdni równiarką wraz z zagęszczeniem mechanicznym o powierzchni 2752 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej pięć zadań, z których każde odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością zamówieniu Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych obejmujących: wykonanie rowów odwadniających; wykonanie przepustów; wykonanie ścianek czołowych; wykonanie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszyw łamanych tłuczniem z profilowaniem wraz z dostosowanym do istniejącego terenu i mechanicznym zagęszczeniu, profilowanie jezdni równiarką wraz z zagęszczeniem mechanicznym. na łączną kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 złotych każde. Wykonawca dołączy co najmniej 5 referencji od Zamawiającego na rzecz którego wykonywał zamówienie według posiadanego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na ----- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ------- . warunek 2 Wykażą dysponowanie potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zadania lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału, a w szczególności wykażą dysponowanie lub pisemnie potwierdzoną możliwość dysponowania następującym sprzętem, urządzeniami i narzędziami: 1) walec wibracyjny gładki o masie co najmniej 12 Mg - min. liczba jednostek - 1 szt. 2) płyta wibracyjna o masie co najmniej 650 kg - min. liczba jednostek - 2 szt. 3) urządzenie kruszące do recyklingu materiałów porozbiórkowych - min. liczba jednostek - 1 szt. 4) równiarka samojezdna min. 150 kM - min. liczba jednostek - 1 szt. 5) spycharka gąsienicowa min. 150 kM - min. liczba jednostek - 1 szt. 6) koparko-ładowarka - min. liczba jednostek - 1 szt. 7) pojazd samowyładowczy - min. liczba jednostek - 1 szt. 8) urządzeniem do renowacji i odtwarzania rowów, posiadającym zasobnik na materiał pozyskany - min. liczba jednostek - 1 szt. warunek 3 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za- mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2) Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku1 dołączy do wykazu co najmniej 5 referencji od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia. 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca; (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 dołączy do wykazu umowę zakupu lub umowę dzierżawy lub umowę leasingu lub fakturę zakupu lub inny dokument potwierdzający prawo do dysponowania sprzętem. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 3 przedstawi kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.