Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Rzeszów: Wykonanie wiat przystankowych wraz z montażem i wykonaniem peronu z kostki brukowej w miejscach wskazanych w ilości 9 szt. Realizowanych w ramach zadania Budowa wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 137399 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wiat przystankowych wraz z montażem i wykonaniem peronu z kostki brukowej w miejscach wskazanych w ilości 9 szt. Realizowanych w ramach zadania Budowa wiat przystankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie projektu wiaty przystankowej (w formie rysunku poglądowego z wymiarami wraz z opisem) wyposażonej w dwie gabloty, jedną na tabliczki rozkładów jazdy i drugą reklamową, w ławkę dobraną optymalnie do wielkości wiaty z uwzględnieniem swobodnego dostępu do gabloty z rozkładem jazdy i koszem na śmieci umocowanym na słupku zadaszenia w miejscu nie kolidującym z ruchem przechodniów i pasażerów. Kolorystyka wiaty dostosowana do istniejących tj. kolor czerwony z elementami żółtymi. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt wiaty w celu zatwierdzenia go przez Zamawiającego. Zatwierdzenie następuje poprzez umieszczenie na projekcie klauzuli zatwierdzającej wraz z datą i podpisem Zamawiającego. 2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu 9 szt. wiat. 3) W przypadku konieczności demontaż istniejących wiat. 4) Montaż wiat w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. 5) Wykonanie peronu z kostki brukowej betonowej przy każdej wiacie. 6) Lokalizacja przystanków - miejsc montażu wiat: obszar miasta Rzeszowa 2. Dane techniczne wiaty. 1) Dane techniczne wiaty: Podstawowe wymiary: - długość - 332cm, - szerokość ściany bocznej - 87cm, - szerokość dachu - 160 cm, - wysokość do spodu zadaszenia - 220cm, - wysokość całkowita - 280cm Ściana tylna : Tylna ściana wiaty podzielona na cztery segmenty. Każdy segment to szkło bezpieczne, hartowane o gr. 6 mm i wysokości 180 cm osadzone w ramie z profili stalowych. W jeden z segmentów wykonać gablotę na rozkłady jazdy. Ścianki boczne: Ścianka boczna od strony najazdu autobusu z pełnym oszkleniem, a ścianka boczna przeciwna w formie gabloty na reklamę. Fundament: Betonowe stopy punktowe o wymiarach wynikających z obliczeń statycznych, lecz nie mniej niż 25 x 25 x 100 cm (głębokość). Konstrukcja nośna: Słupy stalowe z profili kwadratowych zamkniętych zabezpieczone antykorozyjnie, pokryte lakierem akrylowym. Zadaszenie: - zadaszenie w formie powierzchni walcowej o wymiarach w rzucie 160 x 350 i wysokości 60 cm, - odprowadzenie wody za pomocą rynny na tylnej ścianie zakończonej żygaczami, - pokrycie dachu - poliwęglan jedno komorowy o grubości 6 mm przyciemniony usztywniony i mocowany do konstrukcji rynny (dachu) za pomocą profili - z giętych w kształcie łuku , wykończony z obu stron kątownikiem. Ławka: Podstawa wykonana z profilowanych kształtowników, siedzisko dzielone z drewna (3 szt. listew drewnianych). 2) Dane techniczne witryny-gabloty. - szerokość gabloty dostosowana do szerokości segmentu, - wysokość od poziomu siedziska ławki do górnego końca zabudowy ściany, - gablota jednostronna, - gablota otwierana z tyłu, drzwi wykonane z blachy stalowej lakierowanej o kącie otwarcia 180., zabezpieczone przed otwarciem. 3) Kosz na śmieci: uchylny, stalowy (malowany akrylowo) umocowany na słupku zadaszenia w miejscu nie kolidującym z ruchem przechodniów i pasażerów. 4) Peron: - kostka betonowa - 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa - 3-4 cm, - podbudowa z betonu B10 - 10 cm, - warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego - 10 cm, - obrzeża z krawężników chodnikowych, - powierzchnia peronu 8 m2. 5) Kolorystyka wiat dostosowana do istniejących tj. kolor czerwony z elementami żółtymi tj. dach i kosz na śmieci kolor żółty, konstrukcja kolor czerwony. Dopuszcza się możliwość udzielenia, wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się aukcji elektronicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielenia, wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zadanie, obejmujące wykonanie i montaż konstrukcji stalowych tj. wiat o wartości minimum 50 000 tysięcy zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) Informacje o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową i czas ich wykonania będzie miał wpływ na termin wykonania umowy podstawowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa
ul. Joselewicza 4
35 - 064 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa ul. Joselewicza 4 35 - 064 Rzeszów sekretariat wydziału.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa 120 sztuk zapór - rękawów przeciwpowodziowych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA I MONTAŻ SZATNI SAMOOBSŁUGOWYCH W BUDYNKACH SĄDÓW APELACJI RZESZOWSKIEJ
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem adaptera do mikroskopu odwróconego umożliwiającego podłączenie kamery fotograficznej
- Dostawa drukarek 3D wraz z dodatkowymi urządzeniami
- Sprzedaż i dostarczenie krzeseł laboratoryjnych dla Instytutu Inżynierii Materiałowej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.