To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Pisz: Obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz
Numer ogłoszenia: 13741 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358095 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz, a w szczególności: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy, rachunków bieżących gminnych jednostek i zakładów budżetowych, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewów do innych banków w formach papierowej i elektronicznej, 3) realizacja poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, 4) prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego oraz we wszystkich placówkach banku poprzez przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego i osób trzecich na rzecz Zamawiającego oraz dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego i osób trzecich wskazanych przez Zamawiającego (do celów prowadzenia obsługi kasowej Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenie w swojej siedzibie), 5) lokowanie na zlecenie Zamawiającego wolnych środków na lokatach terminowych, 6) udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 5.000.000 zł na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy w poszczególnych latach budżetowych w okresie trwania umowy, stawianego do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od dnia złożenia wniosku, 7) stworzenie możliwości prowadzenia transakcji dewizowych, 8) udostępnienie w siedzibie Zamawiającego (oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych) systemu bankowości elektronicznej umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach zgodnie z potrzebami tych podmiotów, w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, 9) zapewnienie prowadzenia obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy Zamawiającego co najmniej w godzinach 8.00 - 14.00 przez cały okres realizacji zamówienia, 10) przeprowadzenie szkolenia z zakresu prowadzonego systemu bankowości elektronicznej dla pracowników Zamawiającego (dla celów wyliczenia ceny należy przyjąć szkolenie 35 osób) w wymiarze co najmniej 16 godzin. 2. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę podstawową. Wykonawca podpisze odrębne umowy z jednostkami i zakładami budżetowymi Gminy w terminach ustalonych przez strony z zachowaniem wszystkich postanowień zawartych w SIWZ, ofercie Wykonawcy i umowie podstawowej. Oferta dotyczy Gminy Pisz oraz czterech jednostek i zakładów budżetowych, które objęte zostaną obsługą bankową w ramach umowy podstawowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tych podmiotów wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych podmiotów ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy. 3. Zamawiający wyklucza sporządzanie analiz, zestawień danych finansowych zawartych w przedstawianych dokumentach, według kryteriów określonych przez Wykonawców oraz wyklucza sporządzanie informacji wymagających przetworzenia danych zawartych w tych dokumentach. 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że część ani całość zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
- Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy, ul. Gizewiusza 2a, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 607700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168000,00
Oferta z najniższą ceną: 168000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.