Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Poznań: Dostawa komputerów i skanerów dla Centrum Kultury Zamek.
Numer ogłoszenia: 137510 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek", ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6465200, fax 061 6465308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i skanerów dla Centrum Kultury Zamek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i skanerów wg zestawienia zawartego w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadajacą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy ( na formularzu oferta), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do dziłalnośco gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 mieisące przed upływem terminu składania ofert), 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że te dostawy zostały wykonane należycie (wg zał. nr 2 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, pokój 134 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Poznań, ul. Św. Marcin 80/82, pokój 134 - I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r."
- sprzedaż z dostawą i montażem oraz uruchomieniem spektrometru do pomiaru trójwymiarowych widm emisyjnych dla Centrum Zaawansowanych Technologii
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51 .
- Sprzęt wymienny do zabiegów artroskopowych, laparoskopowych i endoskopii laryngologicznych, kompatybilny ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego
- AN/ZP/4/25 Budowa hangaru obsługowego Politechniki Poznańskiej na lotnisku Kąkolewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wyroby medyczne j.u. - sondy do stymulacji nerwow wraz z dzierżawą aparatury
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu"Cyberbez-pieczna Gmina Solec-Zdrój"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Komańcza" przetarg III
- Dostawa kompleksowego środowiska teleinformatycznego - infrastruktura teleinformatyczna cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Twardogóra"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.