To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Kraków: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjnej
Numer ogłoszenia: 137512 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97236 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, ul. Vetulaniego 1A, 31-227 Kraków, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 00, faks 18 446 09 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarsko-gastronomiczno- konferencyjnej w terminie 18-22 września 2012 roku w ramach projektu nr MRPO.08.02.00-12-410/10 Przyroda nie zna granic - współpraca Zespołu Parków Krajobrazowych z międzynarodowymi partnerami województwa małopolskiego w zakresie ochrony przyrody - działanie 8.2 Budowanie pozycji Małopolski w europejskich sieciach współpracy, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Zadaniem Wykonawcy jest realizacja zamówienia składającego się z trzech elementów składowych: realizacja usług hotelowych; realizacja usług gastronomicznych; realizacja usług konferencyjnych. Zaplanowana liczba uczestników organizowanej konferencji to 120 osób. Zamawiający wymaga, aby miejscem konferencji był obiekt hotelowy o minimalnym trzygwiazdkowym standardzie (zgodnym z polskimi przepisami prawa), zlokalizowany na obszarze gminy Piwniczna oraz spełniający n/w wymagania: a) minimalnie 95 miejsc noclegowych wolnych w okresie 18-22 września 2012 roku, zlokalizowanych na terenie jednego obiektu (przyjazd w dniu 18.09.2012 r. w godzinach popołudniowych, wyjazd w dniu 22.09.2012 r. do godz. 1500), b) posiadanie wymaganej infrastruktury konferencyjnej - 1 sala konferencyjna o ilości miejsc minimum 150 osób oraz 2 mniejszych sal konferencyjnych o ilości miejsc minimum 30 osób. Wszystkie sale powinny być wyposażone w sprzęt konferencyjny (rzutnik, projektor, ekran, flipchart, różnokolorowe mazaki do pisania). Duża sala konferencyjna powinna posiadać system nagłaśniający, minimum dwa mikrofony bezprzewodowe oraz oświetlenie. Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadać wydajny system klimatyzacyjny, a także możliwość zainstalowania co najmniej 2 kabin oraz sprzętu do tłumaczeń symultanicznych, c) posiadanie na terenie obiektu miejsca do zorganizowania grilla na minimum 100 osób (oświetlonego, wyposażonego w przyłącze prądowe oraz z możliwością zadaszenia) oraz zapewnienie oprawy muzycznej (kapela regionalna i 1 DJ), d) posiadanie na terenie obiektu pomieszczenia dla minimum 120 osób do zorganizowania spotkania integracyjnego oraz zapewnienie oprawy muzycznej (1 DJ), e) możliwość ekspozycji na terenie obiektu materiałów promocyjnych w tym: pylonów, roll-upów i plakatów wewnątrz oraz na zewnątrz budynku. Możliwość zorganizowania punktu rejestracyjnego oraz stoiska promocyjnego na terenie obiektu, f) sala restauracyjna na minimum 120 osób, g) pokoje jedno, dwuosobowe i typu studio powinny posiadać oddzielne miejsca do spania dla każdej osoby, h) każdy pokój powinien posiadać węzeł sanitarny (minimum umywalka, toaleta, prysznic lub wanna), i) dysponowanie minimum 70 miejscami parkingowymi zlokalizowanymi na terenie obiektu, udostępnionymi bezpłatnie dla uczestników organizowanej konferencji, j) posiadanie podstawowych udogodnień dla osób niepełnosprawnych: windy umożliwiającej poruszanie się po hotelu, szerokich wejść do obiektu i części pokoi w stopniu umożliwiającym poruszanie się po obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr MRPO.08.02.00-12-410/10 Przyroda nie zna granic - współpraca Zespołu Parków Krajobrazowych z międzynarodowymi partnerami województwa małopolskiego w zakresie ochrony przyrody - działanie 8.2 Budowanie pozycji Małopolski w europejskich sieciach współpracy, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DWIE DOLINY MUSZYNA - WIERCHOMLA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DWIE DOLINY MUSZYNA - WIERCHOMLA SP. Z O.O.
- Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67059,80
Oferta z najniższą ceną: 67059,80 / Oferta z najwyższą ceną: 67059,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy wewnątrzosiedlowej wraz z budową miejsc postojowych na os. Krakowiaków (na odcinku od ul. Mościckiego przy budynku nr 44 do ulicy Bulwarowej)
- Dostawa rozpuszczalnika aromatycznego wg normy ASTM D-3734 typ II o zawartości naftalenu poniżej 10% dla INiG-PIB
- Oświetlenie ulicy Petofiego w Krakowie (wzdłuż zbiorników Wodociągów Krakowskich)
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Usługi w zakresie organizacji i obsługi konferencji ,,XXV Conference on Applied Crystallography CAC 2025'' w dniach 07-10.09.2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.