Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Kielce: Remont korytarzy II i III piętra budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 137595 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach , ul. Jagiellońska 68, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3655400, 3456781, 3660030, faks 041 3451873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy II i III piętra budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych. 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45422100-2 Stolarka drewniana. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45442190-5 Usuwanie warstwy malarskiej. 45262321-7 Wyrównywanie podłóg. 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych. 45410000-4 Tynkowanie. 45321000-3 Izolacja cieplna. 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań. 45261320-3 kładzenie rynien. 45312310-3 Ochrona odgromowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej siwz: - Przedmiar robót, remont korytarzy II i III piętra ( załącznik nr 2 do siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, szczegółowy opis dla wykonawców: wykaz minimum 15 pracowników wraz potwierdzeniem opłaty składki ZUS za nich w 2009 r., w tym uprawnienia osób zdolnych do kierowania w.w pracami. 1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 1.4 Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki określone w siwz Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI metodą warunku granicznego-spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania: 1. Ofertę należy złożyć (wypełnić i podpisać) na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem łącznie z kosztorysem ofertowym szczegółowym (wzór, załącznik nr 1 do siwz ). 2. Oświadczenie wynikające z treści art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 3 do siwz). 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch robót zbliżonych swym zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Wymagane jest dołączenie dokumentów stwierdzających, że zadania zostały wykonane z należytą starannością (wzór, załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ich kwalifikacje i zakres wykonywanych przez nie czynności. Dla kierownika budowy należy dołączyć kopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w branży remontowo-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wzór, załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 9. Dla podmiotów występujących wspólnie - umowy regulujące współpracę. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem /za zgodność/. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione łącznie dwie lub więcej osób, kopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wtedy gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Jagiellońska 68, 25-734 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Jagiellońska 68, 25-734 Kielce, kancelaria /pokój nr 2/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa ryb i przetworów rybnych w 2025 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76
- Zakup i dostawę materiałów edukacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu: "Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników"
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa mleka i nabiału w 2025 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroń
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowości Wolbrom, Gmina Wolbrom
- Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w Bojanowie ul. Czereśniowa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.