Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Tarnów: Środki czystości na okres 12 miesiecy
Numer ogłoszenia: 13759 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości na okres 12 miesiecy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Środki higieniczne Zakres 2 Szczotki Zakres 3 Drobny sprzęt medyczny Zakres 4 Czajniki elektryczne Zakres 5 Artykuły jednorazowego użytku Zakres 6 Drobny sprzęt pomocniczy Zakres 7 Asortryment kuchenny - talerze Zakres 8 Materiały i pasmanteria Zakres 9 Materiały eksploatacyjne dla Szwalni Zakres 10 Dozowniki nadgarstkowe na mydło
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 26.13.12.00 - Słoje szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.20 - Słoiki Oryginalny kod CPV: 28.51.20.00 - Metalowe wyroby stołowe, kuchenne lub artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 24.51.11.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia nie spełnia Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty od producenta, etykiety potwierdzające wymogi zapisane w załączniku nr 1 do specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty koperta B oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. dokument od producenta potwierdzający wymogi zapisane w załączniku nr 1 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające iż asortyment posiada wymagane przez Zamawiającego dopuszczenie do kontaktu z żywnością Krajowy Rejestr Kosmetyków . jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt b, c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt g podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie g, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św. łUkasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33 - 100 Tarnów Dział Logistyki pok nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św. łUkasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33 - 100 Tarnów Kancelaria Ogólna , pawilon D II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.02.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczotki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.13.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.34.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czajniki elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajniki elektryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzet pomocniczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzet pomocniczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Asortyment kuchenny - talerze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny - talerze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.11.24.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały i pasmanteria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i pasmanteria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.33.51.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały eksploatacyjne dla Szwalni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne dla Szwalni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.58.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy: osprzętu do urządzeń medycznych, narzędzi i akcesoriów bronchoskopowych, sprzętu do histerektomii, masek twarzowych
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 200994K (ul. Osiedle) w km 0+547,53 do km 0+696,79 w miejscowości Tarnów, Miasto Tarnów"
- Wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Braci Saków 8a w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy soków owocowych, wody mineralnej oraz wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów
- Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawy środków czystości
- "Dostawa środków czystości do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie" - sprawa nr 05/25.
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości oraz estetyki przygotowania i wydawania posiłków.
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu OAZA w Kórniku
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.