Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Sosnowiec: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.
Numer ogłoszenia: 137604 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, fax 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment rzeczy przeznaczonych do prania: 1. Poszwy, 2. Poszewki, 3. Prześcieradła, 4. Podkłady, 5. Parawany, 6. Pokrowce, 7. Ręczniki frotte, 8. Ściereczki, 9. Czapki oeracyjne, 10. Chusty trójkątne, 11. Worki, 12. Pieluchy, 13. Myjki, 14. Koce, 15. Koszule, 16. Piżamy, 17. Fartuchy, 18. Garsonki (bluzy, spodnie, spódnice), 19. Szlafroki, 20. Zasłony, 21. Firany, 22. Obrusy, 23. Poduszki (dezynfekcja), 24. Materace (dezynfekcja). Szacowana ilość asortymentu do prania 20.000 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy spełniający wymogi postawione w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. W celu realizacji postanowień art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust.2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nikogo z urzędujących członków władz oferenta nie skazano prawomocnie za przęstępstwo popełnione w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, albo inne przęstępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1-5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec..pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazywana jest odpłatnie, za kwotę 50 zł. Specyfikację można uzyskać w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ul. Kościelna 13 41 - 200 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa modernizacja zewnętrznej sieci wodociągowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu wraz z uruchomieniem zestawu hydroforowego na pompowni dolnej.
- Poprawa infrastruktury drogowo-technicznej stacji pogotowia ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Rejonowym Pogotowiu Ratunkowym w Sosnowcu
- "Wymiana pokrycia i remont dachu wraz z kominami w budynkach wielorodzinnych przy ulicy Komandosów 5, Narcyzów 6, Targowa 18"
- "Dostawa komputerów do zastosowań medycznych"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego w ramach zadania: "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń dla Straży Miejskiej w Sosnowcu"
- "Modernizacja bazy sportowej przy: Zad. 1 - IX LO im. Wisławy Szymborskiej w S-cu - ul. Jana Dormana 9a; Zad.2 - SP nr 46 w S-cu - ul. 11 Listopada; Zad. 3 - SP nr 36 w S-cu - ul. Czołgistów 12".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.