eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszRoboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz oraz Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Kalisz: Roboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz oraz Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski
Numer ogłoszenia: 137610 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe , ul. Kaliska 195, 62-803 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7664440, faks 062 7664446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kalisz@poznan.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz oraz Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 pakiety: Pakiet nr 1: Roboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz tj.: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku mieszkalnego leśniczówki Kazala (nr inw. 110/402), Kazala Stara 16 gmina Mycielin. Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kalisz (nr inw. 105/400), Szałe ul. Kaliska 195 gmina Opatówek: wymiana 2 szt. okien plastikowych na okna drewniane w kolorze palisander, wymiana wykładzin podłogowych na podłogi warstwowe drewniane (np. deska barlinecka lub równoważne) w dwóch pokojach, malowanie 4 pokoi. Remont budynku mieszkalnego w Krzyżówkach 37 (nr inw. 110 697), gmina Koźminek: wymiana drewnianych balustrad. Remont budynku mieszkalnego w Plewni 40 (nr inw. 110 203), gmina Ceków Kolonia: wymiana papowego pokrycia dachu, naprawa instalacji c.o., naprawa orynnowania. Remont budynku gospodarczego leśniczówki Wróbel (nr inw. 108 352), Piegonisko Pustkowie 57 gmina Brzeziny: wymiana pokrycia dachu z onduliny na pokrycie z blachy trapezowej, wymiana orynnowania oraz drzwi i bram garażowych. Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Długosz (nr inw. 110 404), Brzeziny ul. Kordeckiego 4 gmina Brzeziny: wymiana drzwi wejściowych; modernizacja instalacji centralnego ogrzewania tj.: wymiana starego kotła na kocioł na ekogroszek z podajnikiem przystosowany do spalania naturalnego z dodatkowym rusztem, wymiana grzejników oraz wstawienie wkładu kominowego; wymiana podbitki dachu. Budowa odwodnienia budynku mieszkalnego leśniczówki Długosz (nr inw. 110 404), Brzeziny ul. Kordeckiego 4 gmina Brzeziny. Remont ogrodzenia szkółki Długosz (nr inw. 291 80): wstawienie bramy wjazdowej przesuwnej. Pakiet nr 2 - Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski. Droga nr I - odc.: Hm: 14+00 - 22+30 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacja projektowa załącznik nr 8 specyfikacji do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 11, w godzinach od 8.00 do 14.00 ( w dniach pracy nadleśnictwa po uprzednim umówieniu terminu z osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami) lub dostępna na stronie internetowej http:kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych o wartości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -pakiet 1- 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych 00 gr) -pakiet 2- 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00 gr) 2.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - posiadacz rachunku : Nadleśnictwo Kalisz - numer rachunku: Bank Zachodni WBK Kalisz 95 1090 1128 0000 0000 1201 5663 - tytuł : wadium: Roboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz oraz Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski - Pakiet . . 3.Termin wniesienia wadium: do dnia 14.05.2012 roku, godz. 11.30. 4.Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy zamawiającego. 5.Wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 7)pieniądzu ( złotych - PLN ) 8)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9)gwarancjach bankowych, 10)gwarancjach ubezpieczeniowych, 11)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W zakresie zwrotu wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 46.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji -oświadczenia na załączniku 7 stwierdzającego wpis osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 3 do specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia na załączniku 7 stwierdzającego wpis osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kalisz, Szałe ul. Kaliska 195, 62-803 Kalisz 4, kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 11:30, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Kalisz Szałe ul. Kaliska 195.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Roboty budowlano-montażowe w budynkach Nadleśnictwa Kalisz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku mieszkalnego leśniczówki Kazala , Kazala Stara 16 gmina Mycielin. Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kalisz , Szałe ul. Kaliska 195 gmina Opatówek: wymiana 2 szt. okien plastikowych na okna drewniane w kolorze palisander, wymiana wykładzin podłogowych na podłogi warstwowe drewniane (np. deska barlinecka lub równoważne) w dwóch pokojach, malowanie 4 pokoi. Remont budynku mieszkalnego w Krzyżówkach 37, gmina Koźminek: wymiana drewnianych balustrad. Remont budynku mieszkalnego w Plewni 40, gmina Ceków Kolonia: wymiana papowego pokrycia dachu, naprawa instalacji c.o., naprawa orynnowania. Remont budynku gospodarczego leśniczówki Wróbel, Piegonisko Pustkowie 57 gmina Brzeziny: wymiana pokrycia dachu z onduliny na pokrycie z blachy trapezowej, wymiana orynnowania oraz drzwi i bram garażowych. Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Długosz, Brzeziny ul. Kordeckiego 4 gmina Brzeziny: wymiana drzwi wejściowych; modernizacja instalacji centralnego ogrzewania tj.: wymiana starego kotła na kocioł na ekogroszek z podajnikiem przystosowany do spalania naturalnego z dodatkowym rusztem, wymiana grzejników oraz wstawienie wkładu kominowego; wymiana podbitki dachu. Budowa odwodnienia budynku mieszkalnego leśniczówki Długosz , Brzeziny ul. Kordeckiego 4 gmina Brzeziny. Remont ogrodzenia szkółki Długosz: wstawienie bramy wjazdowej przesuwnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 w Leśnictwie Brzeziny etap III, gmina Brzeziny, powiat kaliski - Droga nr I - odc.: Hm: 14+00 - 22+30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.