Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Starcza: Remont drogi gminnej (ul. Zachodniej) w Klepaczce
Numer ogłoszenia: 137622 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starcza , ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 034 3140334, faks 034 3140334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starcza.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej (ul. Zachodniej) w Klepaczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej (ul. Zachodniej) w Klepaczce. Zamówienie obejmuje remont drogi szerokości 5 m na długości 915m z obustronnym utwardzeniem poboczy szerokości 1,5 m i odmuleniem rowów przydrożnych. W ramach zamówienia planuje się przeprowadzenie robót remontowych polegających na: -rozbiórce istniejącej nawierzchni (ok. 7 cm) do warstw podbudowy metodą frezowania, -wykonanie dwóch warstw nawierzchni . - warstwy wiążącej z jednoczesnym wyrównaniem i wzmocnieniem podbudowy, z betonu asfaltowego grysowego (0/20) grubości 6 cm, - warstwy ścieralnej o strukturze zamkniętej z betonu asfaltowego (0/12,8) grubości 4 cm. - obustronnym utwardzeniu poboczy destruktem grubości 10 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożneia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartości co najmniej 100 tys. zł. b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 100 tys. zł lub posiadanie środków własnych w wysokości min. 100 tys. zł. d) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dodatkowo powinni spełniać warunki przewidziane w art. 23 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny - ocena metodą spełnia/niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie -np. referencje. b)- kserokopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych wyznaczonych osób w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby na dzień składania ofert osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotowej inwestycji. Wykaz osób z podaniem numeru i daty uprawnień oraz z informacją o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa należy sporządzić w formie tabeli, której wzór jest załączony do niniejszej SIWZ. c)-informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędności, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty nalezy załaczyć także następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy - pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, UWAGI: a)Wszystkie w/w dokumenty, Wykonawcy składają w oryginałach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnioną do tego osobę (y) podpisującą(e) ofertę. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ze Wykonawców składa dokumenty wymienione w punktach 1 do 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadcza składane dokumenty za zgodność z oryginałem na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, udzielonego mu w tym zakresie przez wszystkich Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 141 ustawy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starcza.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starczy
ul. Gminna 4
42-261 Starcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Starczy ul. Gminna 4 42-261 Starcza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARCZA
więcej: przetargi STARCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej nr 251216W w Wachu kol. Zakobiałki
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.