Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Warszawa: DOSTOSOWANIE BUDYNKU TEATRU WSPÓŁCZESNEGO DO PRZEPISÓW P.POŻ. W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ
Numer ogłoszenia: 137638 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Współczesny , ul. Mokotowska 13, 00-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257457, faks 022 8257457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspolczesny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE BUDYNKU TEATRU WSPÓŁCZESNEGO DO PRZEPISÓW P.POŻ. W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Zadanie nr 1: Wymiana stolarki drzwiowej - 45421131-1 - Instalowanie drzwi Zakres prac obejmuje: 1. Zdemontowanie istniejącej stolarki. 2. Dostarczenie i zamontowanie nowej stolarki. 3. Wykonanie obróbek osadzenia ościeżnic drzwiowych wraz z naprawami i malowaniem glifów. 4. Wywóz i utylizacja zdemontowanych ościeżnic i drzwi, gruzu, obróbek itp. wraz z unieszkodliwieniem odpadów. Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej - 45421132-8 - Instalowanie okien Zakres prac obejmuje: 1. Zdemontowanie istniejącej stolarki. 2. Rozebranie obróbek blacharskich 3. Dostarczenie i zamontowanie nowej stolarki, dokładnie odtworzonej, szczególnie kształt profili. 4. Wykonanie obróbek osadzenia okien wraz z naprawami i malowaniem glifów. 5. Wykonanie nowych obróbek z blachy 6. Wykonanie parapetów drewnianych malowanych na biało 7. Wywóz i utylizacja zdemontowanych okien, gruzu, obróbek itp. wraz z unieszkodliwieniem odpadów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym przynajmniej jedna o wartości 70 tys. zł brutto i dostarczą potwierdzenia należytego wykonania tej roboty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk oferty na roboty budowlane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje i dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy dotyczących: a) wydłużenia okresu wykonania umowy, w stosunku do pierwotnie ustalonego, b) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do pierwotnie przewidzianych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) sposobu, zasad i terminów rozliczania robót budowlanych, w tym pierwotnie ustalonego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2 Wprowadzenie przewidywanych zmian do umowy jest możliwe w przypadku wystąpienia jednego z poniższych warunków: a) dana zmiana umowy będzie obiektywnie korzystna dla Zamawiającego z punktu widzenia generalnego celu w postaci efektywnego wykonania przedmiotu umowy; b) wystąpią nowe istotne okoliczności uzasadniające taką zmianę, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; c) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów prawnych po zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspolczesny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, V piętro - administracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Wymiana stolarki drzwiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Zdemontowanie istniejącej stolarki. 2. Dostarczenie i zamontowanie nowej stolarki. 3. Wykonanie obróbek osadzenia ościeżnic drzwiowych wraz z naprawami i malowaniem glifów. 4. Wywóz i utylizacja zdemontowanych ościeżnic i drzwi, gruzu, obróbek itp. wraz z unieszkodliwieniem odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zdemontowanie istniejącej stolarki. 2. Rozebranie obróbek blacharskich 3. Dostarczenie i zamontowanie nowej stolarki, dokładnie odtworzonej, szczególnie kształt profili. 4. Wykonanie obróbek osadzenia okien wraz z naprawami i malowaniem glifów. 5. Wykonanie nowych obróbek z blachy 6. Wykonanie parapetów drewnianych malowanych na biało 7. Wywóz i utylizacja zdemontowanych okien, gruzu, obróbek itp. wraz z unieszkodliwieniem odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.