To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Krasnystaw: Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz
z historycznym parkiem w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 137638 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73882 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawę wyposażenia. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Przewidywany zakres zadania, planowanego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, dotyczy rewitalizacji zdegradowanego obszaru o powierzchni 1,4016 ha, zlokalizowanego w Krasnymstawie u zbiegu ulic Sikorskiego, Konopnickiej i Piłsudskiego i obejmuje m.in.: 2.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej oraz powykonawczej. 2.2. Uzyskanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę. 2.3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w celu wykonania projektów i zrealizowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami kontraktowymi i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji. 2.4. Roboty budowlane obejmujące: 2.4.1. Remont konserwatorski dworu z adaptacją do funkcji m.in. Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo - Wychowawczym. 2.4.2. Przebudowę budynków gospodarczych z przeznaczeniem m.in. na Klub Seniora oraz pomieszczenia warsztatowe Centrum Integracji Społecznej. 2.4.3. Rozbiórkę budynku mieszkalnego i zbędnych budynków gospodarczych oraz innych budowli. 2.4.4. Budowę dróg dojazdowych, zjazdów z dróg publicznych, ścieżki rowerowej oraz parkingów, z uwzględnieniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. 2.4.5. Realizację przestrzeni publicznej (rekreacyjnej) zawierającej zieleń parkową w tym rekonstrukcja fragmentu parku przy dworze z konserwacją istniejących drzew, budowa ścieżek pieszych, chodników, oświetlenia parkowego i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), placu zabaw dla dzieci, siłowni terenowej oraz nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej. 2.4.6. Wykonanie ogrodzenia. 2.5. Dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia. 2.6. Przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych. 2.7. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2.8. Przekazanie obiektów do eksploatacji. 2.10. Przeglądy w okresie rękojmi i gwarancji. 3. Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym i innymi dokumentami stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w formule zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: 3.1. Wykonanie badań i ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych, STWiORB, z podaniem nazw producentów zastosowanych materiałów i urządzeń oraz kart katalogowych.) wraz z dokumentacją kosztorysową, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 3.3. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz. 3.4. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień czy dokumentacji niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego, uzyskania pozwolenia na budowę i rozbiórkę oraz realizacji robót budowlanych. 3.5. Przeprowadzenie w uzgodnieniu z Inżynierem Projektu i Zamawiającym wszystkich procedur administracyjnych i prawnych mających na celu uzyskanie dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy. 3.6. Nadzór autorski. 3.7. Zabezpieczenie przekazanego placu budowy. 3.8. Wyposażenie dla zespołu dworsko - folwarcznego. 3.9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3.10. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf (wersja elektroniczna winna być tożsama z ostateczną wersją papierową tj. zawierać niezbędne podpisy i pieczęcie na dokumentach i rysunkach) i wersji edytowalnej. Część wykonawcza projektu powinna uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych. 4.2. Opracowanie projektu aranżacji i wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści Programu funkcjonalno-użytkowego i pozostałej dokumentacji w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.3. Wymienioną ust. 2 pkt 2.1.1 i 2.1.2 w dokumentację Wykonawca powinien przedłożyć przedstawicielom zamawiającego celem uzyskania akceptacji. 4.4. Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać najlepsze dostępne na rynku rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe mające wpływ na przyszłe koszty eksploatacji obiektów. W procesie projektowania Wykonawca, zobowiązany jest kierować się interesem Zamawiającego, przyjmować rozwiązania funkcjonalne, a dokonując wyboru materiałów, urządzeń i technologii kierować się racjonalnością i kryterium ponoszenia jak najmniejszych kosztów eksploatacyjnych. 4.5. Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.6. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach - kosztorys w układzie uproszczonym. 4.7. Opracowanie i wyposażenie obiektów w niezbędne instrukcje, w tym planu ewakuacji i planu zabezpieczenia ppoż., instrukcji bhp oraz stanowiskowych instrukcji obsługi, urządzenia gaśnicze itp. 5. Występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, a także wykonanie wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, dokumentów, prac, robót map, uzyskania wszelkich decyzji pozwoleń, akceptacji i uzyskanie uzgodnień, które okażą się niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji, celu Projektu i celu zadania zgodnie z przyjętą we wzorze umowy ryczałtową formułą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ a w szczególności: 8.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy. 8.2. Koncepcja projektowa remontu konserwatorskiego i adaptacji dworu oraz remontu, przebudowy i adaptacji budynków gospodarczych do funkcji Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo-Wychowawczym, Klubem Seniora oraz pomieszczeniami Warsztatowymi i terapeutycznymi w Krasnymstawie. 8.3. Ekspertyza stanu technicznego budynku dworu w Krasnymstawie. 8.4. Ekspertyza stanu technicznego budynku południowego w Krasnymstawie. 8.5. Ekspertyza stanu technicznego budynku północnego w Krasnymstawie. 8.6. Dokumentacja geotechniczna. 8.7. Inwentaryzacja i opinia dendrologiczna zieleni. 8.8. Koncepcja zagospodarowania terenu z rewaloryzacją parku...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.23.33.14 - 45.23.33.14 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Budownictwa Specjalistycznego i Konserwacji Zabytków Arcus Spółka z o.o., ul. Grodzka 32, 20-112 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6916852,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6935500,00
Oferta z najniższą ceną: 6935500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7318500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - powtórka
- Dostawa szwów chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa USG do poradni urologicznej SP ZOZ w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
więcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.