eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążModernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach polegająca na rozbudowie i przebudowie ZS w Żarkach - przebudowa pomieszczeń na potrzeby przedszkola -etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Libiąż: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach polegająca na rozbudowie i przebudowie ZS w Żarkach - przebudowa pomieszczeń na potrzeby przedszkola -etap I
Numer ogłoszenia: 137740 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 104180 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, fax 032 6277338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach polegająca na rozbudowie i przebudowie ZS w Żarkach - przebudowa pomieszczeń na potrzeby przedszkola -etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach polegająca na rozbudowie i przebudowie ZS w Żarkach - przebudowa pomieszczeń na potrzeby przedszkola - etap I. Zadanie zostało podzielone na 3 etapy: Etap I - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby przedszkola (branża budowlana, instalacja elektryczna, wentylacyjna, wod-kan i c.o.), Etap II - remont szatni szkoły, Etap III - schody zewnętrzne. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie etapu I, który obejmuje przebudowę pomieszczeń na potrzeby przedszkola. W istniejących pomieszczeniach wydzielone zostaną dwie sale zajęć dla dzieci młodszych z bezpośrednim dostępem do sanitariatów oraz urządzone będą oddzielne sanitariaty dla sześciolatków i personelu. Zostanie urządzona sala zajęć dla sześciolatków oraz szatnia dla przedszkolaków. Przedszkole zostanie oddzielone od szkoły drzwiami aluminiowymi szklonymi. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, wykonanie ścianek, wykonanie tynków, okładzin ściennych, wykonanie posadzek, montaż stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń, wykonanie instalacji wod-kan, c.o., i elektrycznej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Materiały użyte do wykonania zamówienia winny być w gatunku I, posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub urządzeniach itp. z podaniem znaków towarowych, patentów nazw własnych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów lub produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów, które powinny spełniać te materiały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru elementów stanowiących o estetyce pomieszczeń jak i całego budynku (np.: kolorystyka farb, glazury, terakoty itp.). Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymogami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż. oraz normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. W związku z tym, że roboty będą wykonywane na terenie obiektu szkolnego, należy zachować szczególne bezpieczeństwo. Powstały gruz należy usunąć z terenu budowy. Okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 miesięcy, natomiast na zastosowane materiały i urządzenia - gwarancje producenta. Okres rękojmi: 36m-cy od daty odbioru końcowego. Przed przystąpieniem do wyceny przedmiotu zamówienia należy zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przeprowadzić wizję lokalną obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 227840,58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ATRAM Wojciech Chowan, ul. Oświęcimska 140, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 227840.58
  • Oferta z najniższą ceną: 227840.58 / oferta z najwyższą ceną: 227840.58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.