eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n. Przebudowa dróg powiatowychNr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 38



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Żarki: Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n. Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki
Numer ogłoszenia: 137753 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.pzd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n. Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n. Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki Projekt dotyczy realizacji robót drogowych . Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inżyniera Kontraktu nad robotami związanymi z przebudową dwóch odcinków dróg powiatowych na długości około 4400,00 mb w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej, obejmującymi w szczególności: 1) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe - frezowanie istniejącej nawierzchni - zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego rurami osłonowymi - wycinka drzew 2) roboty ziemne : - wykopy i nasypy pod projektowaną konstrukcję nawierzchni jezdni - wykopy i nasypy dla projektowanych chodników i wjazdów - wykopy i nasypy dla projektowanych rowów 3) roboty nawierzchniowe: - wykonanie nawierzchni jezdni - wykonanie nawierzchni chodników - wykonanie nawierzchni zjazdów 4) budowa odwodnienia: - odtworzenie istniejących przepustów - ułożenie prefabrykowanych ścieków 5) roboty porządkowe i elementy bezpieczeństwa ruchu: - budowa poręczy i barier energochłonnych na przebudowanym przepuście - oznakowanie pionowe i poziome - regulacja pionowa zasuw wodociągowych - montaż rur osłonowych - humusowanie z obsianiem trawą powierzchni projektowych zieleńcy i skarp - umocowanie dna i skarp projektowanych rowów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 2500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 Ustawy . W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) podpisane oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Aby warunek był spełniony : Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy Prawo budowlane . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej : Wymagana liczba osób 1. Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu: 1 osoba 2. Inspektor Nadzoru robót drogowych 1 osoba 3. Specjalista ds. rozliczeń 1 osoba Wymiana wskazanych osób tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego. - Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu: ( koordynator) - zamawiający wymaga , aby osoba ta posiadała: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne ,doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym przy zarządzaniu i kierowaniu zespołem roboczym na co najmniej jednym zakończonym zadaniu drogowym który był współfinansowany w ramach środków strukturalnych Unii Europejskiej . - Inspektor Nadzoru robót drogowych - uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej . Osoba ta musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Specjalista ds. rozliczeń - Zamawiający wymaga, aby specjalista w dziedzinie rozliczeń posiadał: wykształcenie średnie , wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym przy rozliczaniu co najmniej jednego zakończonego projektu drogowego który był współfinansowany w ramach środków strukturalnych Unii Europejskiej . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę , której przedmiotem było kierowanie, nadzorowanie i rozliczenie projektów drogowych współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę dróg publicznych o wartości robót co najmniej 5.000.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania , nazwy zamawiającego , oraz rodzaj środków i wysokość dofinansowania projektu wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługa ta została wykonana z należytą starannością (referencje) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Aby udokumentować , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać ,że : - posiada polisę , w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , zgodnie z przedmiotem zamówienia . 4. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia , zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki wymienione w Rozdziale V niniejszej SIWZ 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia . 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 ; 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnienia warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą skierowane do wykonania zamówienia ( potencjał kadrowy) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do oferty . Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób , od osób, od których wymagane jest ich posiadanie ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę , której przedmiotem było kierowanie, nadzorowanie i rozliczenie projektów drogowych współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę dróg publicznych ( o kategorii nie mniejszej niż droga gminna) , o wartości robót co najmniej 5.000.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania , nazwy zamawiającego , oraz rodzaj środków i wysokość dofinansowania projektu wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4; 9. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10. Dowód wniesienia wadium bądź dokument świadczący o zabezpieczeniu wadium; 11. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. - załącznik Nr 5; 12. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605) 13. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - pełnomocnictwo wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 19. W/w dokumenty należy złożyć formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow .pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach , 42 - 310 Żarki , ul. Myszkowska 59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki (sekretariat)-pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013 PRIORYTET VII TRANSPORT DZIAŁANIE 7.1 MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI DROGOWEJ PODDZIAŁNIE 7.1.2 MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY UZUPEŁNIAJĄCEJ KLUCZOWĄ SIEĆ DROGOWĄ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.