Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-17
Ełk: Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych,
pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
Numer ogłoszenia: 137761 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ełk oraz ich transport do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), a w przypadkach koniecznych do zakładu weterynaryjnego. Usługa obejmuje transport zwierząt do schroniska po ich obserwacji w zakładzie weterynaryjnym. 2. Zamawiający posiada w obecnym schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Radysach ok. 128 psów. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia, zobowiązany jest do przetransportowania na własny koszt wszystkich psów ze schroniska w Radysach (gmina Biała Piska) do miejsca docelowego i zapewnić im miejsce w schronisku. a) szacowana ilość psów do kastracji 2 szt. miesięcznie b) szacowna ilość psów do sterylizacji 2 szt. miesięcznie c) szacowana ilość odłowów około od 2 do 5 szt. w miesiącu 3. Wykonawca zapewnia transport bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt poszkodowanych w wypadkach drogowych do wskazanej przez Zamawiającego lecznicy oraz ich odbiór i transport do schroniska. Dalsze leczenie w schronisku obciąża Wykonawcę. 4. Usługa powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz.U.2013. 856 jt.), Ustawą z dnia 11 marca 2004r. O ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U.2014.1539 j.t. z późn. zm.). Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753 tj.), Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r poz. 1399 tj. z późn. zm.) oraz obejmować zapisy programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt. 5. Dokonanie odłowu psa, który pogryzł człowieka i dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania obserwacji winno odbyć się niezwłocznie, nie dłużej niż 3 godzin od chwili zgłoszenia w pozostałych przypadkach w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili zgłoszenia. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt będzie następowało, po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, który poinformuje Wykonawcę o lokalizacji bezdomnego zwierzęcia. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć zgłoszenia Policji w przypadku zagrożenia zdrowia i życia ludzi. Potwierdzeniem wykonania odłowu jest protokół (wypełniany przez Wykonawcę) potwierdzający ilość schwytanych psów - załącznik nr 1 do umowy. 6. Wykonanie odłowienia bezdomnego zwierzęcia powinno być każdorazowo potwierdzone przez Wykonawcę. 7. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych psów ze wskazaniem daty i miejsca odłowu, umów adopcyjnych, dokumentacji potwierdzającej przekazanie sztuk padłych i uśpionych do utylizacji, a także innej dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów. Wykonawca musi oznaczyć i dokonać ewidencji psów już odłowionych oraz wystawić dla każdego z nich kartę ewidencyjną, która zostanie przekazana Zamawiającemu. Każde nowo przyjęte zwierzę musi posiadać numer identyfikacji zgodny z numerem karty zwierzęcia. 8. Przeprowadzenie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt z terenu Gminy Ełk już odłowionych i nowo odłowionych przebywających w schronisku (po upływie 14 dni karencji); w przypadku szczeniąt kastracja może być przeprowadzona po osiągnięciu 3-go miesiąca życia, sterylizacja natomiast po osiągnięciu 6-go miesiąca życia. 9. Prowadzenie czynnych oraz skutecznych działań prowadzących do zapewnienia nowych opiekunów (adopcja). 10. Prawo kontroli utrzymania zwierząt w schronisku oraz umów adopcyjnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia strony internetowej, na której systematycznie będzie umieszczać zdjęcia psów przebywających w schronisku. 12. Zdjęcia psów do adopcji będą dostępne na stronie internetowej schroniska w oddzielnej zakładce pn. Psy do adopcji z terenu gminy Ełk. 13. Do adopcji mogą być wydawane zwierzęta, wysterylizowane bądź wykastrowane na podstawie wypełnionych dokumentów określonych w regulaminie schroniska oraz szczepione z aktualną książeczką zdrowia. 14. Odbiór psów ze schroniska przez właścicieli może nastąpić po odbyciu 14 dniowej kwarantanny, a schronisko na wniosek Zamawiającego ma obowiązek udostępnienia danych osoby odbierającej psa. 15. W przypadku nieustalenia właściciela lub niezgłoszenia się przez niego do schroniska w ciągu 14 dni od dnia umieszczenia psa w schronisku, może być on przeznaczony do adopcji. 16. Przekazanie do adopcji szczeniąt do 3-go miesiąca życia bez zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej opinii lekarza weterynarii. 17. Wykonawca zapewnia całodobowy kontakt telefoniczny, a także zapewnia gotowość usługi po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne i świąteczne przez cały okres trwania umowy. 18. Transport na koszt Wykonawcy bezdomnych zwierząt ze schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Radysach do nowego podmiotu, z którym będzie zawarta umowa. 19. Przedkładanie wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT następującego zestawienia: a) ilość odłowionych bezdomnych zwierząt przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc odłowu oraz kolejnym numerem ewidencyjnym zgodnym z numerem karty zwierzęcia; b) ilość bezdomnych zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji z numerami ewidencyjnymi zgodnymi z numerami kart zwierząt; c) rozliczenie miesięcznego pobytu bezdomnych zwierząt w schronisku obejmujące stan miesiąca poprzedniego. 20. Przestrzeganie programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem w tym zakresie, a w szczególności: a) przeprowadzania sterylizacji i kastracji zwierząt oddawanych do adopcji na podstawie umów adopcji; b) usypiania ślepych miotów. 21. W ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska i dokonania kontroli psów i dokumentacji dotyczącej psów odebranych z terenu Gminy Ełk, a w przypadku stwierdzenia, że psy są chore i w złej kondycji zostaną odebrane, a leczeniem zostanie obciążony właściciel schroniska..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Pzp Zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień z terenu Gminy Ełk
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO S.A. 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydanego w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się za pomocą formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia odławiania bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów i zapewnienie im opieki o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wskazane w dziale 6 SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, d) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 4 do SIWZ, e) informacja o tym, że firma nie należy do grupy kapitałowej zał. nr 5 do SIWZ, f) wykaz usług sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, g) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (jeżeli dotyczy), h) pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - czas odłowu psa od chwili zgłoszenia - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy, za wyjątkiem stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk (sekretariat - pok. nr 1 - parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Opinogóra Górna
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej w 2025 r."
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.