eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoNr sprawy ROA.271.28.2015 Dopiewiec - remont ulicy Wodnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Dopiewo: Nr sprawy ROA.271.28.2015 Dopiewiec - remont ulicy Wodnej.
Numer ogłoszenia: 137765 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122775 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy ROA.271.28.2015 Dopiewiec - remont ulicy Wodnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV: - 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic - 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 2. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest remont ul. Wodnej w Dopiewcu, zgodnie z projektem budowlanym w zakresie od km 0+000 do km 0+224. Na powyższym odcinku wykonany został już chodnik jednostronny wraz z wjazdami z wyniesionym krawężnikiem. Profil podłużny jezdni należy dostosować do profilu podłużnego wyniesionego krawężnika. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać roboty polegające na: - oznakowaniu na czas prowadzenia robót, - wykonaniu robót rozbiórkowych wraz z utylizacją (materiał nadający się do powtórnego wbudowania należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego), - wykonaniu robót pomiarowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną, - wykonaniu robót ziemnych, - przebudowie jezdni o konstrukcji zgodnej z dokumentacją projektową wraz z utwardzeniem wjazdów na posesję strona lewa zgodnie z dokumentacją projektową, - czyszczeniu 5 szt. osadników wpustów deszczowych, - regulacji zaworów wodociągowych, gazowych, wpustów deszczowych oraz studzienek włazów sanitarnych i telekomunikacyjnych, - uzupełnieniu pobocza kruszywem łamanym zgodnie z dokumentacją projektową, - badaniu zagęszczenia i nośności podłoża warstw konstrukcyjnych nawierzchni. 3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Jeżeli w dokumentacji występują nazwy własne producentów lub wyrobów, zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 6. Termin wykonania zamówienia: do 70 dni od daty przekazania placu budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.31.61-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAR-DROG Sp. z o.o. Sp.k., Ul. Poznańska 62a, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297880,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 278789,00

  • Oferta z najniższą ceną: 278789,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.