Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Białystok: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4
Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części
Numer ogłoszenia: 137789 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6767224, faks 85 6767220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki - II części. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych systemowych. - Cześć II: Dostawa i montaż mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia. 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg wyżej podanego podziału. 2. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Wycena/szczegółowa wykaz regałów metalowych systemowych dla części I (wg załącznika nr 5a do SIWZ). - Wycena/szczegółowa wykaz mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia dla części II (wg załącznika nr 5b do SIWZ). Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji pod adresem wskazanym przez Zamawiającego) w okresie gwarancyjnym. Czynności serwisowe w okresie gwarancji w zakresie objętym gwarancją wykonawcy wykonywane są bezpłatnie (należy je uwzględnić w cenie ofertowej). - Zamawiający opisując przedmiot zamówienia odwołał się do wskazania konkretnych oznaczeń towarowych i ich pochodzenia z uwagi na jak bardziej dokładne i precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, jego cech i wymagań funkcjonalnych. Z uwagi na powyższe Zamawiający bardzo wyraźnie wskazuje, iż we wszystkich elementach przedmiotu zamówienia dopuszcza rozwiązania (wyposażenie meblowe) -równoważne- tzn. posiadające te same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, cechy funkcjonalne, a także spełniające wszystkie wskazane, a obowiązujące w tym zakresie normy. - Zamawiający wskazuje także, iż w kwestii dotyczącej wymaganych certyfikatów oraz norm zgodności poprzez zwrot -równoważny- rozumie certyfikat wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który to certyfikat potwierdza spełnienie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach mebli ?2% (za wyjątkiem sytuacji, gdzie w opisie mebla tolerancja jest już podana lub wykluczona), jednak z zastrzeżeniem, iż wszystkie meble danego rodzaju muszą posiadać te same wymiary. - Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów wyposażenia stanowiących przedmiot dostawy do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego na parterze budynku nr 6, na Osiedlu Mieszkań Czynszowych - Bacieczki VI - w Białymstoku (wg załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca przygotowując ofertę powinien uwzględnić wymagania zawarte w projekcie aranżacji wnętrz wg załącznika Nr 9 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.50.00-3, 39.13.00.00-2, 38.11.00.00-6, 39.13.60.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: dla części I wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem regałów lub mebli systemowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. dla części II wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 50 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może wykazać te same dostawy na potwierdzenie spełniania warunku dla części I i części II o ile są to dostawy wielorodzajowe, obejmujące zarówno regały lub meble systemowe jak i inne meble biurowe w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien wówczas w wykazie wyraźnie wskazać że: - dana dostawa obejmuje zarówno dostawy na potwierdzenie warunku dla I części zamówienia jak i dla II części zamówienia, - podać odrębnie wartość dostawy regałów lub mebli systemowych i odrębnie wartość innych mebli biurowych tak aby można było ocenić spełniania warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla części I i odrębnie dla części II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych, lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda, aby Wykonawca wskazał szczegółowe informacje dotyczące zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i sprawdzenia - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - czy doszło do rzeczywistego przekazania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia w sposób wykazany przez Wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin gwarancji - 20
- 3 - Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie istotne postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a/7b do SIWZ. 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b)zmian formy prawnej Wykonawcy; c)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; d)zaistnienia wszelkich obiektywnych, nie zależnych od stron umowy, i nie znanych w dacie podpisania umowy okoliczności uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zaś zmiana zapisów postanowień umowy umożliwi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, leży w interesie publicznym, i nie spowoduje zwiększenia zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy ew przypadku wystąpienia siły wyższej określonej w § 7 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa ust. 1 lit. e). 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona przed jej planowanym wprowadzeniem do umowy, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ust.2. 4.Bezpośrednie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, mające lub mogące mieć wpływ na postanowienia umowy, są nieważne bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej przed realizacją tych uzgodnień. 5.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZP następujące zmiany: a)danych teleadresowych; b)danych rejestrowych c)danych przedstawicieli stron umowy. 16.2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 16.3. Uwaga - w Załączniku Nr 7a/7b zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych systemowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5a do SIWZ, dostawa i montaż oraz ustawienie regałów metalowych uwzględniające projekt aranżacji wnętrz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin gwarancji - 20
- 3. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa i montaż mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin gwarancji - 20
- 3. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku w km 53+590-54+335 oraz w km 65+338-66+360.
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych - ZK-DZ.262.4.2025
- Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
- Dostawa odczynniki do oznaczania parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1466B na odcinku Hieronimowo - granica Gminy Michałowo (Gm. Michałowo)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (2.2025)
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla oddziałów szpitalnych SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią poprzez rozbudowę Nakielskiego Ośrodka Kultury o Powiatową(...)
- Dostawy sukcesywne materiałów budowlanych i akcesoriów meblowych
więcej: Przyrządy nawigacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.