Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Konin: Dostawa leków, wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 13778 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Koncentrat w formie suchego proszku do produkcji płynu dializacyjnego Lp. Nazwa Ilość w przeliczeniu na litry 1 Kwaśny o stężeniach : potas - 2,0 mmol/l, wapń - 1,25 mmol/l, glukoza -1 g/l 20000 2 Kwaśny o stężeniach : potas - 3,0 mmol/l, wapń - 1,5 mmol/l, glukoza -1 g/l 20000 Koncentrat w formie płynnej 3 Wodorowęglanowy 85000 4 Kwaśny o stężeniach:potasu,wapnia,magnezu wg aktualnych potrzeb,glucoza 1g/l 40000 PAKIET 2 Lp. Nazwa Rozmiar Ilość sztuk w opakowaniu Ilość opakowań 1. Kompresy gazowe,8-warstwowe,17- nitkowe,niejałowe * 5 cm x 5 cm 100szt 30000 7,5 cm x 7,5 cm 100szt 11000 10 cm x 10 cm 100szt 14000 * nadający się do sterylizacji parą wodną, zakres temp.121-134°C PAKIET 3 Lp. Nazwa Rozmiar Jedn. miary Ilość sztuk 1 Folia chirurgiczna bakteriobójcza,z nielepnymi brzegami,z systemem bezpiecznej aplikacji,ze znacznikiem uwolnienia linera,pakowane podwónie.Zewnętrzne opakowanie:nieprzezroczysta folia z nadrukowanym opisem zawierającym rozmiar,nr serii,datę ważności oraz nr katalogowy.;wewnętrzne:papier.Wykonana z poliestru o grubości max 0,025mm.Warstwa klejąca pokryta jodoformem o dzialaniu bakteriobójczym.Paroprzepuszczalność min.600g/m2/24h. Rozmiar calkowity:15x20cm (+/-2cm).Rozmiar części lepnej:10x20 cm(+/-2cm) szt. 100 2 Rozmiar calkowity:44x35cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:34x35 cm (+/-2cm) szt. 100 3 Rozmiar calkowity:66x60cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x60 cm (+/-2cm) szt. 100 4 Rozmiar calkowity:66x45cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x45 cm (+/-2cm) szt. 100 5 Rozmiar calkowity:66x85cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x 85 cm (+/-2cm) szt. 100 PAKIET 4 Lp Nazwa Postać leku Ilość opak. 1 Test panelowy do wykrywania narkotyków w moczu kasetka 10-panelowa (AMP-BAR-BZO-COC-MDMA-MET-MTD-OPI-TCA-THC) 40 2 kasetka 5-panelowa (AMP-CO-MET-OPI-THC) 30 PAKIET 5 Lp. Nazwa Rozmiar Jedn.miary Ilość 1. Podkład podgipsowy naturalny * 10 cm x 3 m szt. 2000 12 cm x 3 m szt. 2000 15 cm x 3 m szt. 4000 * nadający się do sterylizacji parą wodną, zakres temp.121-134°C PAKIET 6 Lp. Nazwa Postać leku Ilość sztuk 1 Sunitynib kaps.0,05g 112 2 kaps.0,025g 84 Wymagania dla w/w pakietów: - kompresy gazowe z podwijanymi brzegami w klasie II a, reguła 7, poparte dokumentacją dokumenty rejestracyjne na terenie RP - serwety gazowe w klasie II a, poparte dokumentacją (deklaracja zgodności certyfikat CE, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych), - wyroby gazowe przędza tex min.15, - dokumenty rejestracyjne - karty katalogowe produktu W celu potwierdzenia, że asortyment, na który została złożona oferta jest zgodna z normami dopuszczającymi do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz, że zaoferowany produkt spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w/w dokumentów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-W przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę braku leku o nazwie handlowej określonej w niniejszej umowie, spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem jego produkcji, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dostarczył lek równoważny odpowiadający opisowi i przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w umowie, po uprzednim zaakceptowaniu leku równoważnego w formie pisemnej przez Kierownika Apteki Zamawiającego. Zmiana umowy w tym zakresie nie wymaga formy pisemnej w postaci aneksu. - Obniżenie cen jednostkowych leków, wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy, może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, parter, pokój 6A lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, piętro II , pokój 3/13- Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koncentrat w formie suchego proszku do produkcji płynu dializacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Koncentrat w formie suchego proszku do produkcji płynu dializacyjnego Lp. Nazwa Ilość w przeliczeniu na litry 1 Kwaśny o stężeniach : potas - 2,0 mmol/l, wapń - 1,25 mmol/l, glukoza -1 g/l 20000 2 Kwaśny o stężeniach : potas - 3,0 mmol/l, wapń - 1,5 mmol/l, glukoza -1 g/l 20000 Koncentrat w formie płynnej 3 Wodorowęglanowy 85000 4 Kwaśny o stężeniach:potasu,wapnia,magnezu wg aktualnych potrzeb,glucoza 1g/l 40000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 Lp. Nazwa Rozmiar Ilość sztuk w opakowaniu Ilość opakowań 1. Kompresy gazowe,8-warstwowe,17- nitkowe,niejałowe * 5 cm x 5 cm 100szt 30000 7,5 cm x 7,5 cm 100szt 11000 10 cm x 10 cm 100szt 14000 * nadający się do sterylizacji parą wodną, zakres temp.121-134°C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 Lp. Nazwa Rozmiar Jedn. miary Ilość sztuk 1 Folia chirurgiczna bakteriobójcza,z nielepnymi brzegami,z systemem bezpiecznej aplikacji,ze znacznikiem uwolnienia linera,pakowane podwónie.Zewnętrzne opakowanie:nieprzezroczysta folia z nadrukowanym opisem zawierającym rozmiar,nr serii,datę ważności oraz nr katalogowy.;wewnętrzne:papier.Wykonana z poliestru o grubości max 0,025mm.Warstwa klejąca pokryta jodoformem o dzialaniu bakteriobójczym.Paroprzepuszczalność min.600g/m2/24h. Rozmiar calkowity:15x20cm (+/-2cm).Rozmiar części lepnej:10x20 cm(+/-2cm) szt. 100 2 Rozmiar calkowity:44x35cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:34x35 cm (+/-2cm) szt. 100 3 Rozmiar calkowity:66x60cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x60 cm (+/-2cm) szt. 100 4 Rozmiar calkowity:66x45cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x45 cm (+/-2cm) szt. 100 5 Rozmiar calkowity:66x85cm (+/-2cm) Rozmiar części lepnej:56x 85 cm (+/-2cm) szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Test panelowy do wykrywania narkotyków w moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 Lp Nazwa Postać leku Ilość opak. 1 Test panelowy do wykrywania narkotyków w moczu kasetka 10-panelowa (AMP-BAR-BZO-COC-MDMA-MET-MTD-OPI-TCA-THC) 40 2 kasetka 5-panelowa (AMP-CO-MET-OPI-THC) 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5 Lp. Nazwa Rozmiar Jedn.miary Ilość 1. Podkład podgipsowy naturalny * 10 cm x 3 m szt. 2000 12 cm x 3 m szt. 2000 15 cm x 3 m szt. 4000 * nadający się do sterylizacji parą wodną, zakres temp.121-134°C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 Lp. Nazwa Postać leku Ilość sztuk 1 Sunitynib kaps.0,05g 112 2 kaps.0,025g 84.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Wykonanie trzech projektów: modernizacji pomieszczeń w budynku DS Nr 1, montażu systemu klimatyzacji we wskazanych budynkach ANS, modernizacja pokrycia dachu na CWD.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z dwoma lokalami handlowo-usługowymi na działce nr 234/2 i 1052 obręb Starówka przy ul. Wodnej/ Grunwaldzkiej w Koninie."
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 częsci : produkty spożywcze,warzywa i owoce , produkty mleczarskie "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Zakup materiałów opatrunkowych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa wyposażenia dla kierunku lekarskiego
- Dostawa produktów leczniczych różnych dla BPR SPZOZ w Sanoku
- Dostawa środków opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.