Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Żory: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na Ośrodku Rekreacyjno - Wypoczykowym MOSiR Żory - I etap
Numer ogłoszenia: 137792 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach , ul. Wolności 36A, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341751, faks 032 4341547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na Ośrodku Rekreacyjno - Wypoczykowym MOSiR Żory - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wymiana 20 sztuk okien drewnianych na okna z PCV o wymiarach zgodnie z opisem - poz. 2 w rysunku MOSiR Hotel Rój (1 piętro) - załącznika do SIWZ, okna z tworzywa sztucznego, białe, 2 - dzielne (1 skrzydło rozwieralne, 1 skrzydło rozwieralno - uchylne), szyby k -1,0, wymiana parapetów wewnętrznych, zewnętrznych, przeprowadzenie prac murarskich, tynkarskich, malowanie ścian. 2) wymiana 1 sztuki drzwi - zgodnie z opisem - poz. 4 w rysunku MOSiR - Hotel Rój (1 piętro)-załącznika do SIWZ. Nowe montowane drzwi muszą być: aluminiowe, ciepłe przeszklone, otwierane na zewnątrz, 2 x vSG, szyby k - 1,0, wyposażone w pochwyt, wyposażone w samozamykacz, zabezpieczone progiem, zamykane na zamek patentowy (2 zamki patentowe). Dodatkowo oprócz wymiany stolarki drzwiowej - zgodnie ze zdjęciem nr 1 należy wykonać: rozebrać ścianki z luksferów na zaprawie cementowej, uzupełnić ściany, zamontować 2 okna z PCV o wymiarach 1000 x 1450 mm, z tworzyw sztucznych, białych - zgodnie z opisem poz. 3 w rysunku MOSiR Hotel Rój (1 piętro). Montaż zadaszenia z poliwęglanu nad drzwiami wyjściowymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5A. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branży: ogólnobudowlanej 2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszym w tym okresie) co najmniej 1 zadania obejmującego swoim rodzajem wymianę stolarki okiennej i drzwiowej o minimalnej wartości zamówienia 50.000zł brutto. Ww. wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 SIWZ na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 SIWZ należy złożyć : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: ogólnobudowlanej) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wolności 36A, 44-240 Żory.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, 44-240 Żory, ul. Wolności 36A, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
- Modernizacja dróg - utwardzenie dróg kruszywem.
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.