eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniecmodernizacja pokrycia dachowego w budynku administracji Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Lubliniec: modernizacja pokrycia dachowego w budynku administracji Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu .
Numer ogłoszenia: 137801 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pokrycia dachowego w budynku administracji Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja pokrycia dachowego w budynku administracji Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu . W skład zadania wchodzą: 1. Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie. 2. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 3. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. 4. Rozebranie ołacenia dachu o odstępie łat do 24 cm. 5. Rozebranie desek okapowych. 6. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- krokwie zwykłe. 7. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- koniec krokwi. 8. Trzykrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solowymi. 9. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5m3 - cegłą klinkierową. 10. Spoinowanie murów gładkich z cegły gotyckiej w ilości do 1m2 w jednym miejscu. 11. Wykonanie rusztowania pryz kominach o obwodzie od 2 do 5m. 12. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu do 25cm - z blachy tytanowo cynkowej . 13. Rynny dachowe półokrągłe o średnicy 15cm - z blachy tytanowo cynkowej. 14. Zbiorniczki przy rynnach - z blachy tytanowo cynowej . 15. Rury spustowe okrągłe o średnicy do 15cm - z blachy tytanowo cynkowej. 16. Folie wstępnego krycia układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 0,80m. 17. Nadbitki przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej. 18. Ołacenie połaci dachowych łatami 60*40mm, o rozstawie ponad 24cm z tarcicy nasyconej. 19. Montaż desek czołowych. 20. Pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę. 21. Osadzenie okien w połaci dachowej- wykonanie konstrukcji nośnej. 22. Osadzenie okien w połaci dachowej. 23. Akcesoria do pokryć dachowych - ławy kominiarskie z blachy tytanowo cynkowej 25. Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej nie naprężanych z pręta o średnicy do 10mm na dachu stromym pokrytym dachówką lub eternitem. 26 .Łączenie pręta o średnicy do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. 27. Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych. 28. Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych. 29. Montaż iglic z ostrzem odgromowym. 30. Pierwszy pomiar instalacji odgromowej. 31. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. 32. Wywóz gruzu około 35 m3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca dokona wizji lokalnej modernizowanego dachu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10 - 45.21.55.10 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.15.10 - 45.31.15.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 08:30, miejsce: budynek administracji sekretariat pokój nr 13-14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.