To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Przemyśl: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu.
Numer ogłoszenia: 13780 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5566 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Zajęcia prowadzone będą od stycznia 2011r. do czerwca 2011r. w wymiarze maksymalnym 1100 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna =45 min.) Zorganizowanych będzie 4 rodzaje zajęć prowadzonych w grupach ok. 12 osobowych: 1. zajęcia wyrównawcze przygotowujące do matury z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego (razem 18 grup po 24 godziny) - około 432 godziny lekcyjne ( z tego po 6 grup z matematyki i j. polskiego, 4 grupy z j. angielskiego, 2 grupy z j. niemieckiego), 2. zajęcia wyrównawcze dla uczniów, klas pierwszych z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego (razem 15 grup po 16 godzin) - około 240 godzin lekcyjnych (z tego po 4 grupy z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego i 3 grupy z j. niemieckiego), 3. zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe (wg autorskich programów): z języka angielskiego (2 grupy), języka niemieckiego (2 grupy), matematyki (2 grupy), informatyki (1 grupa), przedsiębiorczości (1 grupa) dla uczniów klas drugich i trzecich (razem 8 grup) - około 128 godzin lekcyjnych, 4. zajęcia wyrównawcze przygotowujące do egzaminów zewnętrznych zawodowych w zawodach Technik Usług Fryzjerskich, Technik Hotelarstwa, Technik Organizacji Usług Gastronomicznych, Technik Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Cukiernik, Kucharz Malej Gastronomii - (razem 6 grup po 50 godzin) - około 300 godzin lekcyjnych. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia zajęć zobowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, opracować plan i program zajęć, programy autorskie dla zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności uczniów (na początek i koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których Zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 50% maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Wskazana powyżej liczebność grup po przeprowadzeniu rekrutacji może ulec zwiększeniu, nie wpłynie to jednak na zwiększenie liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w terminach ustalonych przez Zamawiającego we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dopuszcza się również wykonywanie części zadań w inne dni jak ustalone powyżej. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa sukcesu realizowany w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie na rzecz rozwoju i wspierania Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu., ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82500,00
Oferta z najniższą ceną: 82500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg miasta Przemyśla w sezonie zimowym 2024/2025
- JEDNORAZOWA DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE
- Świadczenie usług medycznych w postaci badania lekarskiego ogólnego stanu zdrowia osób ubiegających się o ochronę międzynarodową
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci badania lekarskiego dot osób zatrzymanych wraz z wydaniem orzeczenia o istnieniu lub braku przeciwwskazań do zatrzymania przez funkcjonariuszy Straży Granicznej
- Dostawa bramek wykrywania metalu oraz urządzenia RTG do prześwietlania bagażu oraz dostawa depozytora kluczy
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.