Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Smołdzino: Dostawa sortów bhp
Numer ogłoszenia: 137825 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów bhp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.32.00-0, 18.33.10.00-8, 18.81.50.00-5, 18.81.22.00-6, 18.44.33.20-5, 18.23.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o nie przynależności do grupy kapitałowej 2. Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zapis w załączniku nr 1 do SIWZ. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.