eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje 1-4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje 1-4.
Numer ogłoszenia: 137828 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62446 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje 1-4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z wywiezieniem do utylizacji, - montaż nowej stolarki okiennej z PCV w ilości około 1 383,56 m2 wraz z obróbką ościeży i ich pomalowaniem, - wymianę zewnętrznych podokienników, na podokienniki z blachy ocynkowanej, - uszczelnienie styku okien z parapetami wewnętrznymi, - w przypadku powstania przerw między oknem, a parapetem wewnętrznym po wymianie okna skrzynkowego, wyprawienie i uzupełnienie parapetu wewnętrznego materiałem, z którego jest wykonany parapet (drewno lub beton). Wymagania techniczno-eksploatacyjne: - kolor stolarki okiennej - biały, kształt i podział zgodny ze stanem istniejących okien, - profil trzykomorowy, o szerokości min. 70 mm, z nieplastyfikowanego PCV, o podwyższonej sztywności, trudno zapalny, - profile PCV zbrojone ocynkowanymi kształtownikami stalowymi o grubości min. 1,50 mm, - okucia obwiedniowe z funkcją blokady błędnego położenia klamki oraz mikrorozszczelnieniem w skrzydłach rozwierno-uchylnych (RU), - zawiasy regulowane, umożliwiające korygowanie położenia skrzydła, - pakiet szybowy o współczynniku min. U=1,1 W/m2 K, - współczynnik izolacyjności akustycznej Rw min. 36 dB dla okna rozszczelnionego, potwierdzony badaniami ITB, przeprowadzonymi na oknie dwudzielnym, - konieczność stosowania nawiewników systemowych celem zapewnienia obiegu powietrza w pomieszczeniach, - funkcje okien i drzwi balkonowych: - okno jednoskrzydłowe - rozwierno-uchylne (RU), - okno dwuskrzydłowe - rozwierno-uchylne/rozwierne (RU/R), - okno trzyskrzydłowe - rozwierno-uchylne/rozwierne/rozwierne (RU/R/R), - drzwi balkonowe jednoskrzydłowe - rozwierne (R), - drzwi balkonowe dwuskrzydłowe - rozwierno-uchylne/rozwierne (RU/R), - zaleca się likwidację lufcików. Wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki okiennej oraz zastosowany system, muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, a wartości liczbowe potwierdzone badaniami ITB- dokumenty należy dołączyć do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 409533.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADRO - KOLANEK I S-KA, Spółka jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 409533.76
  • Oferta z najniższą ceną: 409533.76 oferta z najwyższą ceną: 518336,92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.