Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Przemyśl: Zajęcia warsztatowe przygotowujące do prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Szansa sukcesu.
Numer ogłoszenia: 13782 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych , ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu-hig.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsu-hig.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia warsztatowe przygotowujące do prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Szansa sukcesu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z przeprowadzeniem zajęć warsztatowych (szkoleń) przygotowujących do prowadzenia działalności gospodarczej dla uczniów Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w projekcie Szansa sukcesu współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Warsztaty szkoleniowe przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego w terminie od podpisania umowy do maja 2013r. W ramach umowy Wykonawca winien zorganizować sześć, 40 godzinnych szkoleń dla grup 10 osobowych w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym (bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach : - 3 grupy - od podpisania umowy do końca maja 2012r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 8.00-16.00, niedziele od godz. 8.00-16.00, - dopuszcza się przeprowadzenie szkoleń w innych dniach w okresie ferii zimowych), - 3 grupy - od stycznia 2013r. do końca maja 2013r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 8.00-16.00, niedziele od godz. 8.00-16.00, - dopuszcza się przeprowadzenie szkoleń w innych dniach w okresie ferii zimowych), Minimalny zakres tematyczny warsztatów (szkoleń): 1. Część teoretyczna: a. charakterystyka otoczenia w którym działa przedsiębiorstwo, b. cele działania przedsiębiorstwa oraz sposoby ich realizacji, c. projekt własnego przedsiębiorstwa opartego na biznesplanie, d. podstawowe formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstwa, e. procedury i wymagania związane z zakładaniem przedsiębiorstwa, f. sytuacja finansowa przedsiębiorstwa - ustalana na podstawie przedstawionego bilansu przedsiębiorstwa i podstawowych wskaźników finansowych, g. zasady pracy zespołowej, rola lidera i wykonawcy, cechy dobrego kierownika, h. rozwiązywanie konfliktów w zespole, propozycje ich rozwiązywania, i. zachowania etyczne i nieetyczne w biznesie krajowym i międzynarodowym. 2. Część praktyczno ćwiczeniowa: a. Przeprowadzenie kompletnej realizacji przedsiębiorstwa (powstania firmy): od pomysłu, poprzez przygotowanie biznesplanu i prezentację efektów pracy. i. pomysły na działalność gospodarczą, ii. elementarne zagadnienia z zakresu marketingu, iii. pojęcie kosztu produkcji, jego rodzaje, iv. przychody, zyski, próg rentowności, v. prowadzenie dokumentacji: podatkowa księga przychodów i rozcho-dów, ewidencja sprzedaży, ewidencja zakupów, raport kasowy, vi. wypełnianie deklaracji podatkowej oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS, vii. analiza przykładowej dokumentacji firmy, viii. zasady sporządzania rachunku wyników, ix. przygotowanie prostego biznesplanu, x. prezentacja wyników przygotowana w formie elektronicznej. Szkolenia należy przeprowadzić w terminach uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego. Szkolenia mają na celu podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia i zwiększenia ich szans na rynku pracy. Szkolenia przeprowadzone będą w siedzibie Zama-wiającego. Zamawiający w ramach umowy zapewnia nieodpłatne udostępnienie sali lekcyjnej. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia szkoleń zobowiązany jest: a. dostarczyć materiały ćwiczeniowe dla uczniów (1 egzemplarz do archiwum projektu) oraz zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń, b. udzielać wskazówek metodyczno-organizacyjnych uczestnikom szkolenia, monitorować działania uczestników szkolenia, opracować program szkolenia i przedstawić go do akceptacji Zamawiającemu, c. po zakończeniu szkolenia wydać uczestnikom każdego rodzaju szkolenia zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i certyfikat w języku polskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Euro-pejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. d. do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkoleń. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu szkolenia: a. listy obecności uczestników szkolenia, b. protokół odbioru zaświadczenia i certyfikatów, c. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów (poświadczoną za zgodność z oryginałem). d. karty egzaminacyjne (projekt w formie elektronicznej) e. dziennik zajęć.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga- wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech szkoleń grupowych min. 15 godzinnych przeprowadzonych dla grupy odbiorców - młodzież szkolna (gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób) odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia (zakres przeprowadzonych szkoleń musi spełniać minimalne wymagania dla szkoleń ustalone przez Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną posiadająca co najmniej: -wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu przedmiotu zamówienia, -przygotowanie pedagogiczne, -doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia ( co najmniej trzy szkolenia grupowe min. 15 godzinne przeprowadzone dla grupy odbiorców - młodzież szkolna (gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób) odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia (zakres przeprowadzonych szkoleń spełnia minimalne wymagania dla szkoleń ustalone przez Zamawiającego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 40
- 3 - Posiadane certyfikaty - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu-hig.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Bakonczycka 11 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Bakonczycka 11 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szansa sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.