eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA, MONTAŻ I PRZYŁĄCZENIE DO ISTNIEJĄCYCH SIECI KONTENERÓW BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OŚRODKA SZKOLENIA LOTNICZEGO PRZY LOTNICZYM POGOTOWIU RATUNKOWYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Warszawa: DOSTAWA, MONTAŻ I PRZYŁĄCZENIE DO ISTNIEJĄCYCH SIECI KONTENERÓW BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OŚRODKA SZKOLENIA LOTNICZEGO PRZY LOTNICZYM POGOTOWIU RATUNKOWYM
Numer ogłoszenia: 137838 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, faks 022 5681929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lpr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I PRZYŁĄCZENIE DO ISTNIEJĄCYCH SIECI KONTENERÓW BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OŚRODKA SZKOLENIA LOTNICZEGO PRZY LOTNICZYM POGOTOWIU RATUNKOWYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa polegająca na posadowieniu w dwóch rzędach przenośnych kontenerów w łącznej liczbie 17 sztuk, mieszczących funkcje biurowe, socjalne i sanitarne dla personelu Lotniczego Pogotowia Ratunkowego zatrudnionego w Ośrodku Szkolenia Lotniczego oraz ich montaż i przyłączenie do istniejących sieci. Zestaw kontenerowy przylega do hali symulatora lotów śmigłowcem. Niniejszy zestaw kontenerowy zawiera m.in.: salę konferencyjną, pokoje biurowe, bibliotekę, sanitariaty męskie i damskie, pokój socjalny z zapleczem kuchennym (szczegółowy opis wraz z przeznaczeniem poszczególnych pomieszczeń oraz schemat rozmieszczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia). - wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej przedmiotu umowy; - wykonanie i dostarczenie dokumentacji i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z pomiarami i protokołami badań i sprawdzeń instalacji przedmiotu umowy; - uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i przyłączenie do istniejących sieci 17 nowych, typowych kontenerów, zgodnych z parametrami technicznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ, wraz z wyposażeniem, tworzących 14 oddzielnych pomieszczeń o różnym przeznaczeniu funkcyjnym. Od południowej strony korytarza utworzonego przez zestaw kontenerów zlokalizowano tzw. łącznik, przez który zapewniona jest komunikacja do hali symulatora lotów śmigłowcem. Kontenery powinny umożliwić stworzenie zwartej parterowej zabudowy i mieć konstrukcję stalową. Wykonanie przedmiotowego zaplecza kontenerowego ma umożliwiać jego demontaż elementów składowych zestawu i przeniesienie ich w inne miejsce. Przedmiotowy zestaw kontenerowy ma być wyposażony w instalację elektryczną, komputerową, telefoniczną, alarmową, przeciwpożarową oraz w instalację kanalizacji sanitarnej, a także instalację zimnej i ciepłej wody. Wykonawca będzie odpowiadał za przyłączenie instalacji wewnętrznych do zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych. Pełny opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000 PLN, slownie: Pięć tysięcy zlotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. III ust. 1 SIWZ musi złożyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 w/w ustawy); Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do oferty; 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1, ust. 2 i ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a więc: 2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2.2aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 wyżej powołanego Rozporządzenia: 3.1. zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1., 2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaś dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3.2. stosuje się odpowiednio. 4.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p.). a)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p.); .w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy P.z.p. ma włączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Wymagane jest upoważnienie dla lidera podmiotu wspólnego podpisane przez podmioty tworzące podmiot wspólny. .w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - umowa podmiotów tworzących podmiot wspólny, ma być dostarczona Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy Zamawiającego z wybrany Wykonawcą -Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot wspólny złoży ofertę. Wykonawca ten nie może sam złożyć oferty w tym postępowaniu. 5.Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 ust. 2 ww. Rozporządzenia w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 5.1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) zrealizowanych minimum 4 dostaw, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (dot. dostawy i montażu kontenerów socjalnych, biurowych i/lub sanitarnych), o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda. Wykaz musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres odbiorcy zrealizowanej dostawy (w tym datę dostawy), b) przeznaczenie kontenera/kontenerów, c) całkowita wartość dostawy (kontenera/kontenerów), których dotyczyła inwestycja, datę (dzień, miesiąc, rok) wykonania dostawy, każda pozycja wykazu ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi,), potwierdzającymi istotą swojej treści należyte wykonanie. 5.2.Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają stosowne uprawnienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5.3.Polisa na sumę ubezpieczenia min. 100 000,00 zł wykazująca, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej; 5.3.1.Polisa ma być zgodna z ustawą z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) 5.3.2.Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie włączenia polisy do oferty - polisa opisana wyżej lub jej kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy polisy - została przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy Zamawiającego z wybranym Wykonawcą przedmiotu zamówienia. W takiej okoliczności (braku polisy w ofercie) wymagane jest włączenie do oferty promesy-przyrzeczenia zawarcia umowy ubezpieczenia lub noty pokrycia (wystawionej przez ubezpieczyciela). Promesa lub nota pokrycia - mają zawierać wszystkie wyżej wymienione cechy, elementy ubezpieczenia tj. zawartości późniejszej polisy. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentu/dokumentów potwierdzone (poświadczone) za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lpr.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:30, miejsce: SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, pokój 115 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, a w przypadku obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu - do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.