eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa wraz z montażem trybun oraz kabin dla zawodników rezerwowych w ramach zadaniaBudowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Sulechów: Dostawa wraz z montażem trybun oraz kabin dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 137843 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem trybun oraz kabin dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem trybuny 5-rzędowej, 2-rzędowej oraz 2 kabin dla zawodników rezerwowych. 1.1 Trybuna 5-rzędowa - 1 kpl.: 1) stacjonarna, systemowa, modułowa, 5-rzędowa na 640 siedzisk; 2) o wymiarach: głębokość ok. 430 cm, długość ok. 7000 cm; 3) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo; 4) podstopnice z kraty typu wema cynkowanej ogniowo; 5) podesty z kraty stalowej typu wema cynkowanej ogniowo gr. min. 40 mm o oczkach 40x40 mm; 6) barierki na koronie i na bokach trybuny o wysokości 110 cm, stalowe cynkowane ogniowo; 7) układ trybuny 5-rzędowy o wysokości rzędu 45 cm z czterema biegami schodowymi sze-rokości w świetle przejścia min. 180 cm, przejście miedzy siedziskami min. 60 cm sto-sownie do układu trybuny wg systemu zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; 8) siedziska stadionowe z polipropylenu, o wym. min. 42x36 cm, do użytku zewnętrznego odporne na UV oraz niskie i wysokie temperatury, trudno zapalne, z oparciem o wysokości min. 11 cm, odległość między siedziskami nie mniejsza niż 45 cm, kolor zielony np. RAL 6001, 6002, 6005, 6010 - do uzgodnienia z Zamawiającym, z otworem umożliwiającym spływ wody, mocowane do konstrukcji stalowej trybun zgodnie z zasadami systemu, miejsca mocowań maskowane zaślepkami, powierzchnia gładka z zaokrąglonymi krawę-dziami. 1.2. Trybuna 2-rzędowa - 1 kpl.: 1) stacjonarna, systemowa, modułowa, 2-rzędowa na 52 miejsca; 2) o wymiarach: głębokość ok. 180 cm, długość ok. 1400 cm; 3) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo; 4) podstopnice z kraty typu wema cynkowanej ogniowo; 5) podesty z kraty stalowej typu wema cynkowanej ogniowo gr. min. 40 mm o oczkach 40x40 mm; 6) barierki na koronie i na bokach trybuny wysokości 110 cm, stalowe cynkowane ogniowo; 7) układ trybuny 2-rzędowy - I rząd (12 miejsc, przejście, 12 miejsc), II rząd (28 miejsc) o wysokości rzędu 45 cm z centralnym biegiem schodowym szerokości w świetle przejścia min. 120 cm, przejście miedzy siedziskami min. 45 cm stosownie do układu trybuny wg systemu zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wa-runków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; 8) siedziska stadionowe z polipropylenu, o wym. min. 42x36 cm, do użytku zewnętrznego odporne na UV oraz niskie i wysokie temperatury, trudno zapalne, z oparciem o wysokości min. 11 cm, odległość między siedziskami nie mniejsza niż 45 cm, kolor zielony RAL np. 6001, 6002, 6005, 6010 - do uzgodnienia z Zamawiającym, z otworem umożliwiającym spływ wody, mocowane do konstrukcji stalowej trybun zgodnie z zasadami systemu, miejsca mocowań maskowane zaślepkami, powierzchnia gładka z zaokrąglonymi krawę-dziami. 1.3. Kabiny dla zawodników rezerwowych - 2 kpl.: 1) systemowe, mocowane na stałe; 2) wyposażone w 13 indywidualnych siedzeń plastikowych z oparciem; 3) siedziska stadionowe z polipropylenu, o wym. min. 42x36 cm, do użytku zewnętrznego odporne na UV oraz niskie i wysokie temperatury, trudno zapalne, z oparciem o wysokości 11 cm, kolor zielony RAL np. 6001, 6002, 6005, 6010 - do uzgodnienia z Zamawiającym, z otworem umożliwiającym spływ wody, mocowane do konstrukcji stalowej kabiny zgodnie z zasadami systemu, miejsca mocowań maskowane zaślepkami, powierzchnia gładka z zaokrąglonymi krawędziami; 4) konstrukcja nośna wykonana z profili stalowych, ocynkowanych ogniowo, pokrycie ze szkła akrylowego o gr. min. 3 mm, podest wykończony np. sztuczną trawą. 2. Przedmiot zamówienia, poza trybuną 5-rzędową, 2-rzędową i kabinami dla zawodników rezerwowych opisanymi w pkt. 1, obejmuje wszelkie inne elementy i materiały niezbędne do prawidłowego montażu. 3. Miejscem dostawy i montażu wyposażenia opisanego w pkt. 1 jest stadion miejski w Sulechowie. 4. Wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzającą zgodność urządzenia lub sprzętu sportowego z wymogami dot. bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późń. zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395), oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki certyfikujące, akredytowane użytkowania oraz korzystania przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. 5. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom. 6. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów lub atestów muszą zostać dostarczone wraz z dostawą. Dostawy nie zostaną odebrane w przypadku nie dostarczenia certyfikatów lub atestów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dotyczących dostaw i montażu trybun - to znaczy dwóch dostaw wraz z montażem na stałe trybun o konstrukcji stalowej w terenie otwartym, o ilości siedzisk nie mniejszej niż 500 każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobo-wiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do re-alizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu za-mówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie za-mówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2) oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w następujących przypadkach: a) wstrzymania dostaw lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) wstrzymania dostaw, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania prac, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, c) wstrzymania dostaw na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji dostaw przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa, d) wystąpienia w trakcie wykonywania dostaw niekorzystnych warunków atmosferycznych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie prac, 2) nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 3) przedstawicieli stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.