Ogłoszenie z dnia 2017-01-25
Ogłoszenie nr 13786 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Starogard Gdański: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364172
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Sikorskiego
9,
83200
Starogard Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
(058) 562 50 67, faks
(058) 562 46 41, e-mail
starogardgd@ug.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ugstarogardgd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac do wykonania oprócz robót demontażowo-rozbiórkowych polegających na rozbiórce: pokrycia dachowego z opierzeniem i orynnowaniem oraz konstrukcji dachowej (po ok. 72m2), stolarki okiennej i drzwiowej oraz płytek na zaprawie cementowej wraz z posadzką cementową (po ok.72m2), do wykonania są roboty: a)Konstrukcyjno-budowlane w zakresie: not-wykonanie nowych nadproży okiennych not-zamurowania otworów okiennych wraz z wymurowaniem ścian i kominów-ok. 3,8m3 not-wykonanie wieńców-ok. 3,7m3 not-wykonanie konstrukcji dachowej- ok. 6,6m3 drewna z tarcicy nasyconej not-wykonanie pokrycia dachowego (po ok. 175m2 foli_membrany i blachy trapezowej) wraz z opierzeniem i orynnowaniem not-montaż okien połaciowych-12 szt.(80x120cm) not-docieplenie nowych ścian z gazobetonu płytami styropianowymi różnej grubości (łącznie ok. 70m2)wraz z opierzeniami not-obróbki blacharskie z blachy powlekanej- łącznie ok. 44m2 not-renowacja starego dachu-papa termozgrzewalna 65m2+styropapa spadkowa 65m2 not-montaż stolarki okiennej- 5,7m2 z PCV + 4,3m2 o odporności ogniowej EI15 z aluminium. not-montaż stolarki drzwiowej - ok.4m2 o odporności ogniowej EI30 z aluminium oraz drzwi dymoszczelne z aluminium o pow. 3,52m2 wyposażone z elektrotrzmacze. not-wykonanie posadzki pomieszczenia biblioteki- uzupełnienia posadzki cementowej, izolacje z płyt styropianowych, izolacje z folii polietylenowej, warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej oraz wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowe -wszystkie warstwy po ok. 72m2 uwaga: zmiana w stosunku do projektu budowlanego -zamiast parkietu drewnianego, zastosować wykładzinę z tworzyw sztucznych. not-gładzie gipsowe na ścianach+ tynki wewnętrzne zwykłe- po 205,3m2 not-okładziny z płyt gipsowo-kartonowych mocowane do konstrukcji dachowej- ok. 72,4m2 not-malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- ok. 338m2 b)instalacje elektryczne w zakresie: not-roboty demontażowe istniejącej inst. elektrycznej not-układanie przewodów wtynkowych- 120m not-montaż opraw oświetleniowych typu LED-15 szt. not-montaż gniazd wtykowych -10 szt. not-wykonanie instalacji strukturalnej-1kpl. not-wykonanie instalacji dla elektrotrzymacza drzwi dymoszczelnych not-wykonanie instalacji odgromowej nawiązującej do istniejącej- 42m c)instalacje sanitarne w zakresie: not-grzejniki stalowe jednopłytowe o wys. 600-900 mm - szt. 3, wyposażone w głowice termostatyczne, not-rury stalowe o śr. 15mm o połączeniach gwintowanych wraz zaworami przelotowymi i zwrotnymi(8 szt.) -4,8m
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160922.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cieplnej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul.Chojnicka 70, 83-200 Starogard Gdański, w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2027r.(12/D/SOSW/2024).
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.