eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiPrzebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-25

Ogłoszenie nr 13786 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.

Starogard Gdański: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364172


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego  9, 83200   Starogard Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41, e-mail starogardgd@ug.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ugstarogardgd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac do wykonania oprócz robót demontażowo-rozbiórkowych polegających na rozbiórce: pokrycia dachowego z opierzeniem i orynnowaniem oraz konstrukcji dachowej (po ok. 72m2), stolarki okiennej i drzwiowej oraz płytek na zaprawie cementowej wraz z posadzką cementową (po ok.72m2), do wykonania są roboty: a)Konstrukcyjno-budowlane w zakresie: not-wykonanie nowych nadproży okiennych not-zamurowania otworów okiennych wraz z wymurowaniem ścian i kominów-ok. 3,8m3 not-wykonanie wieńców-ok. 3,7m3 not-wykonanie konstrukcji dachowej- ok. 6,6m3 drewna z tarcicy nasyconej not-wykonanie pokrycia dachowego (po ok. 175m2 foli_membrany i blachy trapezowej) wraz z opierzeniem i orynnowaniem not-montaż okien połaciowych-12 szt.(80x120cm) not-docieplenie nowych ścian z gazobetonu płytami styropianowymi różnej grubości (łącznie ok. 70m2)wraz z opierzeniami not-obróbki blacharskie z blachy powlekanej- łącznie ok. 44m2 not-renowacja starego dachu-papa termozgrzewalna 65m2+styropapa spadkowa 65m2 not-montaż stolarki okiennej- 5,7m2 z PCV + 4,3m2 o odporności ogniowej EI15 z aluminium. not-montaż stolarki drzwiowej - ok.4m2 o odporności ogniowej EI30 z aluminium oraz drzwi dymoszczelne z aluminium o pow. 3,52m2 wyposażone z elektrotrzmacze. not-wykonanie posadzki pomieszczenia biblioteki- uzupełnienia posadzki cementowej, izolacje z płyt styropianowych, izolacje z folii polietylenowej, warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej oraz wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowe -wszystkie warstwy po ok. 72m2 uwaga: zmiana w stosunku do projektu budowlanego -zamiast parkietu drewnianego, zastosować wykładzinę z tworzyw sztucznych. not-gładzie gipsowe na ścianach+ tynki wewnętrzne zwykłe- po 205,3m2 not-okładziny z płyt gipsowo-kartonowych mocowane do konstrukcji dachowej- ok. 72,4m2 not-malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- ok. 338m2 b)instalacje elektryczne w zakresie: not-roboty demontażowe istniejącej inst. elektrycznej not-układanie przewodów wtynkowych- 120m not-montaż opraw oświetleniowych typu LED-15 szt. not-montaż gniazd wtykowych -10 szt. not-wykonanie instalacji strukturalnej-1kpl. not-wykonanie instalacji dla elektrotrzymacza drzwi dymoszczelnych not-wykonanie instalacji odgromowej nawiązującej do istniejącej- 42m c)instalacje sanitarne w zakresie: not-grzejniki stalowe jednopłytowe o wys. 600-900 mm - szt. 3, wyposażone w głowice termostatyczne, not-rury stalowe o śr. 15mm o połączeniach gwintowanych wraz zaworami przelotowymi i zwrotnymi(8 szt.) -4,8m

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160922.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOM-PLAST S.C. Jarosław Ciesielski, Tomasz Gradulewski,  tomaszgrad@poczta.onet.pl,  Al. Armii Krajowej 9H,  83-200,  Starogard Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222000.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.