Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Łódź: wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 137879 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH: ZADANIE NR 1 Podziały działek gruntu nr 237, 1323, 1324, położonych w obrębie Kunice, gmina Sławno, powiat opoczyński. ZADANIE NR 2 Podział działki gruntu nr 238, obręb 12 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego. ZADANIE NR 3 Podział działki gruntu nr 1737, obręb Szczerców, gmina Szczerców, powiat bełchatowski. ZADANIE NR 4 Wznowienie granic pomiędzy działką gruntu nr 87 a działkami gruntu nr 28, 62, 76, 82, 86, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej oraz pomiędzy działką gruntu 274/4 a działką gruntu nr 274/5, obręb 15 Sangrodz, gmina Ujazd, powiat tomaszowski. ZADANIE NR 5 Opracowanie mapy do celów prawnych dla działki nr 76, obręb Wólka Lesiewska, gmina Biała Rawska, powiat rawski, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 725, na odcinku od granicy działki gruntu nr 373 (droga gminna) do granicy Julianowa Lesiewskiego. -Analiza materiałów geodezyjnych w celu ustalenia stanów prawnych nieruchomości zajętych przez pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 725 na w/w odcinku wraz z opinią dotyczącą zapisów w księgach wieczystych dla tych nieruchomości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące, Wykonawca: spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, oraz: - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. Funkcja i wymagana ilość osób Uprawnienia Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat 1 2 3 4 Geodezja 1./ Geodeta posiada uprawnienia w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchmomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych opracowanie 2 map do celów prawnych,wykonanie 5 podziałów nieruchomości - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2.instrukcji dla wykonawców - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat opracowanie 2 map do celów prawnych,wykonanie 5 podziałów nieruchomości - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3.instrukcji dla wykonawców - Podwykonawstwo Nie dopuszcza się podwykonawstwa. Ocena wg zasady spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1. instrukcji dla wykonawców - oryginał. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w opracowywaniu map do celów prawnych i wykonywaniu podziałów nieuchomośći o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców , potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień i innych wymaganych zapisami SIWZ uprawnień odpowiadających zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokument -informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu- zgodnie z załącznikiem. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. instrukcji dla wykonawców Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 instrukcji dla wykonawców , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia musi być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. instrukcji dla wykonawców za wyjątkiem dokumentu wymienionego w pkt. 8.1.1. instrukcji dla wykonawców składanego łącznie winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Łódź ul. Henryka Sienkiewicza nr 3 pok.303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego Łódź ul. Henryka Sienkiewicza nr 3 pok.211- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podziały działek gruntu nr 237, 1323, 1324, położonych w obrębie Kunice, gmina Sławno, powiat opoczyński..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki gruntu nr 238, obręb 12 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki gruntu nr 1737, obręb Szczerców, gmina Szczerców, powiat bełchatowski..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic pomiędzy działką gruntu nr 87 a działkami gruntu nr 28, 62, 76, 82, 86, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej oraz pomiędzy działką gruntu 274/4 a działką gruntu nr 274/5, obręb 15 Sangrodz, gmina Ujazd, powiat tomaszowski..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Opracowanie mapy do celów prawnych dla działki nr 76, obręb Wólka Lesiewska, gmina Biała Rawska, powiat rawski, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 725, na odcinku od granicy działki gruntu nr 373 (droga gminna) do granicy Julianowa Lesiewskiego. -Analiza materiałów geodezyjnych w celu ustalenia stanów prawnych nieruchomości zajętych przez pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 725 na w/w odcinku wraz z opinią dotyczącą zapisów w księgach wieczystych dla tych nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Analiza rozwiązań zagospodarowania wód opadowych dla budynków Województwa Małopolskiego podlegających modernizacji energetycznej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.