Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Chorzów: projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni hali zawodów i organizacja wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowej Olimpiady z Astronomii i Astrofizyki oraz organizacja wycieczek dla uczestników olimpiady
Numer ogłoszenia: 137908 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika w Chorzowie , Aleja Planetarium 4, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2 413 296, 2 506 584, faks 32 2506 584 wew. 58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.planetarium.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Wychowania Pozaszkolnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni hali zawodów i organizacja wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowej Olimpiady z Astronomii i Astrofizyki oraz organizacja wycieczek dla uczestników olimpiady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni hali zawodów i organizacja zdarzeń towarzyszących w tym: 1. Zaprojektowanie i wykonanie całości aranżacji hali nr 11 w MTK w Katowicach. Wymiary hali nr 11: wysokość całkowita 5,60 m, szer. 22 m, dług. 34 m; 2. Wyposażenie hali nr 11 w MTK w sprzęt multimedialny, nagłośnienie i zapewnienie obsługi technicznej w tym zakresie; 3 Zorganizowanie przewozów osób z miejsc i do miejsc wyznaczonych; 4 Koordynacja zadań związanych z podjęciem uczestników olimpiady z lotniska lub innego punktu np. dworzec kolejowy oraz koordynacja zadań związanych z wylotem uczestników olimpiady z Polski, jak również organizacja recepcji i przeprowadzenie rejestracji uczestników olimpiady.; 5 Zorganizowanie poczęstunków w miejscach wyznaczonych; ZADANIE NR 2 organizacja wycieczek dla uczestników olimpiady.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.40.00 - Usługi w zakresie organizacji przyjęć 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym posiadania uprawnia do wykonywania określonej działalności tj. na prowadzenie działalności gospodarczej związanej z organizacją targów, wystaw, kongresów itp. ; (załącznik nr 5A do SIWZ).; dla zadania nr 2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, (załącznik nr 5B do SIWZ).;zezwolenie (wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych) na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na organizowaniu imprez turystycznych oraz na pośredniczeniu na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, wydane na podstawie ustawy o usługach turystycznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1:wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 6A do SIWZ) dla zadania nr 2: wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 6B do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: oświadczenie załącznik nr 5A dla zadania nr 2: oświadczenie załącznik nr 5B
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: oświadczenie załącznik nr 5A dla zadania nr 2: oświadczenie załącznik nr 5B
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności dla zadania nr 1: oświadczenie załącznik nr 5A dla zadania nr 2: oświadczenie załącznik nr 5B
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.planetarium.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne
im. Mikołaja Kopernika w Chorzowie
al. Planetarium 4, 41-500 Chorzów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika w Chorzowie al. Planetarium 4, 41-500 Chorzów sekretariat p. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Powierzchniowe naprawy betonu konstrukcji nośnej na estakadzie w ciągu ul. Katowickiej w Chorzowie"
- Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
- Projekt przebudowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla Szkoły Podstawowej nr 29 przy ulicy Lwowskiej 36
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Budowa rezerwowego zasalania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowania i organizacji wydarzeń stacjonarnych (w szczególności: konferencji, spotkań) w zakresie Funduszy Europejskich, które mogą być organizowane na terenie całej Polski.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług cateringowych dla OR AMW we Wrocławiu
- "Świadczenie usług gastronomicznych w Przedszkolu Samorządowym w Pucku"
- Świadczenie usług cateringowych do przedszkola
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica 2024/2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.