To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-31
Warszawa: Modernizacja pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 137910 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137735 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie zgodnie z przedmiarem robót zawartym w Załączniku nr 8, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 9, oraz projektem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę: Pracownia Projektowa Blanko Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie ul. Powstańców 23/19, 05-080 Pruszków pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa modernizacji pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 2. Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich asortymentów robót, opisujące m.in. przyjętą przez Wykonawcę technologię wykonawstwa, używane narzędzia, opis badań i kontroli jakości. PZJ powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia między innymi poprzez bezzwłoczne przekazywanie Zamawiającemu lub osobie przez nią upoważnioną wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót PZJ winien uzyskać pozytywną opinię osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz zatwierdzenie Zamawiającego. 3. Rysunki powykonawcze - sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 4. Dokumentację Powykonawczą (DP) w wersji papierowej, zawierającą m.in.: 1) DP - architektura i konstrukcja - 2 egz. 2) DP - branża elektryczna - 2 egz. 3) DP - branża sanitarna - 2 egz. Dokumentację Powykonawczą, jak w punktach wyżej, sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach DVD - 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych odpowiednio przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, PRO-NORMA przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe doc, rtf, txt, pdf, ath; rysunki techniczne dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 5. Zamówienie obejmuje także pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń których obowiązek uzyskania wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 6. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych w budynku Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie, Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Przychodni. 7. Zamawiający dopuszcza prace od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 07.00 do 19.00. Prace Wykonawcy w dni ustawowo wolne od pracy oraz pozostałe, poza godzinami wymienionymi wyżej wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Miejsce ustawienia zaplecza oraz punkt poboru energii elektrycznej i wody wskaże Wykonawcy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w terminie 3 dni od podpisania umowy. 9. Prace odbywać się będą w czynnej Przychodni. 10. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania zakładu, w tym zaplecza budowy. 11. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może być logicznie wywnioskowane. 12. Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1232 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.). Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. 13. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Zamawiającym lub osobą przez niego upoważnioną w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 15. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ma obowiązek opracować Program Zapewnienia Jakości (PZJ) i uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną. Wykonawca bez akceptacji PZJ przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest stosować odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p. ppoż. 17. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: - uzgodnienie z Zamawiającym w terminie wskazanym we wzorze umowy, ostatecznego Harmonogramu rzeczowego robót. Zamawiający przewiduje rozliczenie z Wykonawcą jedną fakturą końcową. Do oferty należy załączyć wstępny Harmonogram rzeczowy. Wykonawca bez akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy, - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - należyte zabezpieczenie remontowanego obiektu przed zniszczeniem i uszkodzeniem, - utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji tj. po zakończeniu robót w danym dniu gruntowne sprzątanie terenu budowy oraz zabezpieczenie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przed kurzem i brudem ze względu na przebywających tam pacjentów jak i personel; - wskazane w punkcie wyżej prace porządkowe winny uwzględniać wykonanie koniecznego zabezpieczenia środkami czyszcząco - konserwującymi powierzchni podłóg, posadzek, stolarki itp. po zakończeniu robót, - zgłoszenie inspektorowi nadzoru danej branży robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, - uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem - udzielonego przez inspektora nadzoru danej branży, a w przypadku materiałów wykończeniowych, np.: wykładziny podłogowe, płytki ścienne, podłogowe, kolorystyka farb itp. również przez przedstawiciela Zamawiającego - oraz przekazywanie na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejska normą, aprobat technicznych - dla tych materiałów, przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów po zakończeniu danego etapu oraz przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, - przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, na własny koszt. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania i ponoszenia kosztów badań, prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, a dotyczących wykonywanych robót budowlanych celem potwierdzenia prawidłowości wykonania, osiągnięcia zakładanych parametrów, czy też oceny bezpieczeństwa eksploatacji i użytkowania, - dostarczenie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu zamówienia, - usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń technicznych po zakończeniu robót, - przygotowanie wszelkich wniosków i dokumentów związanych z realizacją robót i odbiorem końcowym, - przekazanie Zamawiającemu gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt, - przekazanie Zamawiającemu, za pośrednictwem osoby upoważnionej, po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym następujących dokumentów: a) dziennika budowy, b) protokołów badań i sprawdzeń - oryginały; c) protokołów odbiorów technicznych (oryginały); d) atestów, deklaracji zgodności z obowiązującą normą - dla materiałów wbudowanych, zatwierdzonych przez osobę upoważnioną wg. opisu powyżej; e) dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej- 2 egz. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 19. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). 20. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany Bieżuński Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany Bieżuński Grzegorz
- Zakład Budowlany Grzegorz Bieżuński, Leszczydół Stary, 07-202 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365788,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 440102,45
Oferta z najniższą ceną: 440102,45 / Oferta z najwyższą ceną: 536062,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.