Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Elbląg: demontaż agregatu 3ZPP-250 S Wola, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 300,00 kW
Numer ogłoszenia: 137926 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239-4527, 2394401, fax 055 2302094.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: demontaż agregatu 3ZPP-250 S Wola, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 300,00 kW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż agregatu 3ZPP-250 S Wola, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 300,00 kW Nr sprawy 23 na 2007
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach lub w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w budynku administracji 110 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ przy ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, w pokoju 106 w godz. od 7.30 do 14.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35 - kancelaria szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup i dostawa płyt drogowych
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C DLA ŻOŁNIERZY W BARTOSZYCACH
- Adaptacja pomieszczeń dla kierunku pielęgniarstwo w budynku Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137.
- Dostawa i montaż stołów do terapii manualnej dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.