Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Siewierz: Remont chodników przy ulicach Czarnieckiego, Wolności, Piaskowej, Plac Ogrójecki w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 137928 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, fax 032 6499402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników przy ulicach Czarnieckiego, Wolności, Piaskowej, Plac Ogrójecki w Siewierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz obrzeży i krawężników, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierchni z kostki betonowej szarej i kolorowej o szerokości 1,5-2,8 m i długości 415 mb- ul. Czarneckiego , 620mb- ul. Wolności 280 mb- ul. Piaskowa,350mb- Plac Ogrójecki. Na całej długości przewidziano zabudowę nowych krawężników i obrzeży. Pobocza będą wypłenione trawnikiem. Przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz specyfikacja przetargowa stanowią podstawę do sporządzenia oferty i dokonania wyceny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - spełniają wymagania określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie zostaną wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 60 tys. zł. każda - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniag - gwarancja nie mniejsza niż 36 m-cy - warunki płatności: 30 dni, przelew
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta Formularz ofertowy . 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Podpisany i opieczętowany projekt Umowy 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania 7)Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością 8)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych im do przekazania 10)Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30 w cenie 19,50 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - sekretariat -pok.11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są: a) w sprawach merytorycznych Inspektor nadzoru w Referacie Gospodarki Komunalnej i Lokalowej Andrzej Duda tel. (0-32) 64 99 459 e-mail: a.duda@siewierz.pl b) w sprawach procedury przetargowej Insp.ds.zam.publ. Marta Szymiec nr tel. (0 32) 64 99 471 fax. (32) 64 99 402 e-mail: mszymiec@siewierz.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika przy ulicy Czarnieckiego w Siewierzu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz obrzeży i krawężników, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierchni z kostki betonowej szarej i kolorowej o szerokości 1,5-2,8 m i długości 415 mb- ul. Czarneckiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika przy ulicy Wolności w Siewierzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz obrzeży i krawężników, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierchni z kostki betonowej szarej i kolorowej o szerokości 1,5-2,8 m i długości 620mb- ul. Wolności.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont chodnika przy ulicy Piaskowej w Siewierzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz obrzeży i krawężników, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierchni z kostki betonowej szarej i kolorowej o szerokości 1,5-2,8 m i długości 280 mb- ul. Piaskowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont chodnika przy ulicy Plac Ogrójecki w Siewierzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz obrzeży i krawężników, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierchni z kostki betonowej szarej i kolorowej o szerokości 1,5-2,8 m i długości 350mb- Plac Ogrójecki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pustelnik, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.