eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola RębkowskaPrzebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1333W, Zadanie II - droga Nr 1304W, Zadanie III - droga Nr 1327W, Zadanie IV - droga Nr 1375W, Zadanie V - droga Nr 1351W, Zadanie VI - droga Nr 1339W Zadanie VII - droga Nr 1341W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Wola Rębkowska: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1333W, Zadanie II - droga Nr 1304W, Zadanie III - droga Nr 1327W, Zadanie IV - droga Nr 1375W, Zadanie V - droga Nr 1351W, Zadanie VI - droga Nr 1339W Zadanie VII - droga Nr 1341W
Numer ogłoszenia: 137934 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1333W, Zadanie II - droga Nr 1304W, Zadanie III - droga Nr 1327W, Zadanie IV - droga Nr 1375W, Zadanie V - droga Nr 1351W, Zadanie VI - droga Nr 1339W Zadanie VII - droga Nr 1341W.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje; przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 2+487 ÷ 2+732 (zadanie I). Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 1445,5 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 1445,5 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 108,41 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1445,5 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 29,4 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 29,4 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 490 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 490 m2 Zadanie II Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1304W Celejów - Stare Podole - Wicie - Podole Nowe w km 1+900 ÷ 2+050 (zadanie II). Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 840 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 840 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 63 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 840 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 18 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 18 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 300 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 300 m2 Zadanie III Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1327W Ruda Talubska - Taluba - Kobyla Wola - do dr nr 17 w km 3+710 ÷ 3+915 (zadanie III). Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kat. III w ilości 1189 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 1189 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 20,5 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 205 m2 Mechaniczne zagęszczanie poboczy w ilości 205 m2 Zadanie IV Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1375W ( Pilawa ) ul. Przemysłowa w km 1+000÷ 1+310 (zadanie IV). Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni gł. 20 w gruncie kat. III w ilości 30 m2 Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni dodatek za każde dalsze 15 cm w ilości 30 m2 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 15 cm w ilości 30 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 20 cm w ilości 30 m2 NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 1599,5 m2 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 1599,5 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2, wbudowanym mechanicznie w ilości 119,96 Mg Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy po zagęszczeniu 3 cm, KR-2 w ilości 1599,5 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową. POBOCZA Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odl. do 1 km w ilości 630 m2 Zadanie V Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+626 ÷ 3+930. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu I-IV w ilości 1954,22 m2 Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1954,22 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1954,22 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm w ilości 304 m2 OZNAKOWANIE PIONOWE Ustawienie słupków stalowych o średnicy 50 mm dla znaków drogowych w ilości 10 szt Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków w ilości 18 szt Zadanie VI Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1339W Górzno - Brzegi - Miastków Kościelny w km 0+235 ÷ 1+140 str. L - ciąg pieszy - utwardzone pobocze Przebudowa drogi obejmuje: POBOCZE UTWARDZONE Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm. Ława betonowa, podsypka cem. - piask. wraz z obcięciem krawędzi nawierzchni w ilości 873 m Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 876 m Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. chodnika, gł. 20 cm, kat. gruntu I-IV w ilości 873 m2 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. chodnika, dodatek za dalsze 15 cm, kat. gruntu I-IV w ilości 873 m2 Załadunek i wywiezienie gruntu z koryta na odkład na odl. do 1 km w ilości 305,55 m3 Warstwy odsączające w korycie, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 873 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 873 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, szarej, układanej na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 698,4 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 174,6 m2 Zadanie VII Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1341W od drogi nr 17 - Mierżączka - Reducin - Chęciny - Łąki w km 5+778 ÷ 6+278. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 2475 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 2475 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 123,75 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 2475 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 25 m3 Transport gruntu kat. III na pobocza na dalsze 4 km w ilości 25 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 500 m2 Mechaniczne zagęszczanie poboczy w ilości 500 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2009/2010/2011,2012,2013r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych; - dla zadania I - (w tym; nawierzchnia, pobocza), o wartości nie mniejszej niż - 60 000,00zł, brutto każda); - dla zadania II - (w tym; nawierzchnia, pobocza) - o wartości nie mniejszej niż - 30 000,00zł, brutto każda); - dla zadania III - (w tym; podbudowa, pobocza), o wartości nie mniejszej niż - 20 000,00zł, brutto każda); - dla zadania IV - (w tym; podbudowa, nawierzchnia, pobocza) - o wartości nie mniejszej niż - 70 000,00zl brutto każda); - dla zadania V - (w tym; nawierzchnia, pobocza, oznakowanie pionowe) - o wartości nie mniejszej niż - 80 000,00zl brutto każda); - dla zadania VI - (w tym; pobocza utwierdzone) - o wartości nie mniejszej niż - 110 000,00zl brutto każda); - dla zadania VII - (w tym; nawierzchnia, pobocza) - o wartości nie mniejszej niż - 90 000,00zl brutto każda); - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) dla zadania I, II, III, IV, V, VI, VII oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 dla zadania I, zadania II, dla zadania V - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt.- 1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, załącznik Nr 4 dla zadania III, - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1. załącznik Nr 4 dla zadania IV - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, piła do cięcia kostki - szt. 1, płyta wibracyjna - szt. 1, ścinarka poboczy samojezdna - szt. 1. załącznik Nr 4 dla zadania VI - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; Spycharka -szt 1, równiarka - szt.1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, koparko-ładowarka - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, wibrator powierzchniowy - szt. 1, piła do cięcia kostki - szt. 1, załącznik Nr 4 dla zadania VII - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt 1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, szczotka mechaniczna - szt. 1, ciągnik kołowy - szt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami; - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania I, zadania II, zadania V - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), , operator walca (minimum dwie osoby), operator koparko-ładowarki (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), załącznik Nr 3, dla zadania III - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), operator piły do cięcia kostki (minimum jedna osoba), operator płyty wibracyjnej (minimum jedna osoba), operator ścinarki poboczy samojezdnej (minimum jedna osoba)- załącznik Nr 3, dla zadania IV - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), spycharki (minimum jedna osoba), równiarki (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator wibratora powierzchniowego (minimum jedna osoba), operator piły do cięcia kostki (minimum jedna osoba),- załącznik Nr 3, dla zadania VI - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), operator szczotki mechanicznej (minimum jedna osoba), operator ciągnika kołowego (minimum jedna osoba) - załącznik Nr 3, dla zadania VII - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - dla zadania I - droga Nr 1333W - 70 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1304W - 45 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1327W - 30 000,00zł, dla zadania IV - droga Nr 1375W - 80 000,00zł, dla zadania V - droga Nr 1351W- 90 000,00zł, dla zadania VI - droga Nr 1339W- 130 000,00zł dla zadania VII - droga Nr 1341W- 100 000,00zł - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) dla zadania I, II, III, IV, V, VI, VII. 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty dla zadania I, II, III, IV, V, VI, VII, wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania I, II, III, IV, V, VI, VII, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ dla zadania I, II, III, IV, V, VI ,VII oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - dla zadania I - droga Nr 1333W - 70 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1304W - 45 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1327W - 30 000,00zł, dla zadania IV - droga Nr 1375W - 80 000,00zł, dla zadania V - droga Nr 1351W- 90 000,00zł - dla zadania VI - droga Nr 1339W- 130 000,00zł dla zadania VII - droga Nr 1341W- 100 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) SIWZ dla zadania I, II, III, IV, V, VI, VII - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, , wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium, które będzie obsługiwało zamówienie dla zadania I, II, , IV, V, VII

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 2+487 ÷ 2+732 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 2+487 ÷ 2+732 (zadanie I). Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 1445,5 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 1445,5 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 108,41 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1445,5 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 29,4 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 29,4 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 490 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 490 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1304W Celejów - Stare Podole - Wicie - Podole Nowe w km 1+900 ÷ 2+050..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1304W Celejów - Stare Podole - Wicie - Podole Nowe w km 1+900 ÷ 2+050 (zadanie II). Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 840 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 840 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 63 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 840 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 18 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 18 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 300 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 300 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowy drogi powiatowej Nr 1327W Ruda Talubska - Taluba - Kobyla Wola - do dr nr 17 w km 3+710 ÷ 3+915.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1327W Ruda Talubska - Taluba - Kobyla Wola - do dr nr 17 w km 3+710 ÷ 3+915 (zadanie III). Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kat. III w ilości 1189 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 1189 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 20,5 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 205 m2 Mechaniczne zagęszczanie poboczy w ilości 205 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1375W ( Pilawa ) ul. Przemysłowa w km 1+000÷ 1+310..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1375W ( Pilawa ) ul. Przemysłowa w km 1+000÷ 1+310 (zadanie IV). Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni gł. 20 w gruncie kat. III w ilości 30 m2 Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni dodatek za każde dalsze 15 cm w ilości 30 m2 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 15 cm w ilości 30 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 20 cm w ilości 30 m2 NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 1599,5 m2 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 1599,5 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2, wbudowanym mechanicznie w ilości 119,96 Mg Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy po zagęszczeniu 3 cm, KR-2 w ilości 1599,5 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową. POBOCZA Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odl. do 1 km w ilości 630 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+626 ÷ 3+930..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+626 ÷ 3+930. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu I-IV w ilości 1954,22 m2 Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1954,22 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1954,22 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm w ilości 304 m2 OZNAKOWANIE PIONOWE Ustawienie słupków stalowych o średnicy 50 mm dla znaków drogowych w ilości 10 szt Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków w ilości 18 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1339W Górzno - Brzegi - Miastków Kościelny w km 0+235 ÷ 1+140 str. L - ciąg pieszy - utwardzone pobocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1339W Górzno - Brzegi - Miastków Kościelny w km 0+235 ÷ 1+140 str. L - ciąg pieszy - utwardzone pobocze Przebudowa drogi obejmuje: POBOCZE UTWARDZONE Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm. Ława betonowa, podsypka cem. - piask. wraz z obcięciem krawędzi nawierzchni w ilości 873 m Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 876 m Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. chodnika, gł. 20 cm, kat. gruntu I-IV w ilości 873 m2 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. chodnika, dodatek za dalsze 15 cm, kat. gruntu I-IV w ilości 873 m2 Załadunek i wywiezienie gruntu z koryta na odkład na odl. do 1 km w ilości 305,55 m3 Warstwy odsączające w korycie, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 873 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 873 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, szarej, układanej na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 698,4 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 174,6 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1341W od drogi nr 17 - Mierżączka - Reducin - Chęciny - Łąki w km 5+778 ÷ 6+278..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1341W od drogi nr 17 - Mierżączka - Reducin - Chęciny - Łąki w km 5+778 ÷ 6+278. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 2475 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 2475 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 123,75 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 2475 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 25 m3 Transport gruntu kat. III na pobocza na dalsze 4 km w ilości 25 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 500 m2 Mechaniczne zagęszczanie poboczy w ilości 500 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.