eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakosławiceOrganizacja wycieczek edukacyjnych dla uczniów Gminy Pakosławice w ramach projektu pn. Uczyć dobrze każdego ucznia - każdy inny wszyscy równi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Pakosławice: Organizacja wycieczek edukacyjnych dla uczniów Gminy Pakosławice w ramach projektu pn. Uczyć dobrze każdego ucznia - każdy inny wszyscy równi
Numer ogłoszenia: 137939 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122897 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pakosławice, Pakosławice 1, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4357614, faks 077 4357614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek edukacyjnych dla uczniów Gminy Pakosławice w ramach projektu pn. Uczyć dobrze każdego ucznia - każdy inny wszyscy równi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja wycieczek edukacyjnych dla uczniów Gminy Pakosławice w ramach projektu pn. Uczyć dobrze każdego ucznia - każdy inny wszyscy równi - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do projektu umowy: 1.1 Wycieczka jednodniowa do Chorzowa dla 45 uczniów oraz 4 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.2 Wycieczka jednodniowa do Wrocławia dla 45 uczniów oraz 4 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.3 Zielona szkoła - Karpacz - czterodniowa dla 40 uczniów oraz 4 wychowawców i 1 kierownika wycieczki. 1.4 Wycieczka jednodniowa do Opola dla 36 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.5 Rajd w Góry Opawskie (nocleg w Pokrzywnej lub Jarnołtówku) - dwudniowy dla 35 uczniów oraz 4 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.6 Zielona szkoła - Szklarska Poręba - czterodniowa dla 35 uczniów oraz 4 wychowawców i 1 kierownika wycieczki. 1.7 Wycieczka jednodniowa do Opola dla 45 uczniów oraz 4 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.8 Wycieczka do Bielska Białej - dwudniowa - dla 27 uczniów oraz 2 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.9 Wycieczka jednodniowa do Opola dla 36 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.10 Obóz Językowy nad Morzem Bałtyckim - Gdańsk - pięciodniowy - dla 26 uczniów oraz 3 wychowawców i 1 kierownik wycieczki. 1.11 Wycieczka jednodniowa do Nysy dla 36 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.12 Wycieczka jednodniowa do Opola dla 36 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.13 Wycieczka czterodniowa w Sudety dla 19 uczniów oraz 2 wychowawców i 1 kierownika wycieczki. 1.14 Wycieczka dwudniowa do Warszawy dla 41 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.15 Wycieczka dwudniowa Kraków - Oświęcim - Wadowice dla 36 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.16 Wycieczka jednodniowa do Łambinowic dla 31 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.17 Wycieczka czterodniowa do Beskidu Żywieckiego dla 19 uczniów oraz 2 wychowawców i 1 kierownika wycieczki. 1.18 Wycieczka jednodniowa do Opola dla 37 uczniów oraz 3 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.19 Wycieczka jednodniowa do Wrocławia dla 45 uczniów oraz 4 opiekunów i 1 kierownika wycieczki. 1.21 Wykonawca zapewni wszystkie świadczenia dla każdego z uczestników wyjazdu - uczniów, opiekunów, wychowawców zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, umowie oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Inne warunki realizacji zamówienia wspólne dla wszystkich wycieczek będących przedmiotem zamówienia opisanego w ust. 1 oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do projektu umowy. 2.1. Wszystkie wycieczki szkolne odbywające się w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem okresów o których mowa w § 3 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U.02.46.432) muszą spełniać wymagania określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki 2.2. Wszystkie organizowane wypoczynki i wycieczki dla dzieci odbywające się w okresach o których mowa w § 3 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U.02.46.432) muszą spełniać wymagania określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U.97.12.67). 2.3. Przewóz autokarami z działającą klimatyzacją i czynnym WC dostępnym w czasie jazdy na całej trasie dojazdu i powrotu oraz w trakcie realizacji zaplanowanego programu wyjazdu - autokary nie starsze niż 10 lat z zastrzeżeniem pkt 2.4. 2.4. W przypadku wycieczek szkolnych jednodniowych nie jest wymagane WC w autokarze. 2.5. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005, Nr 108,poz.908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) 2.6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 2.7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących w stosunku do konkretnej wycieczki określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do projektu umowy. 2.8. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem (ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min.5.000zł / osobę) 2.9. Oznaczyć pojazdy, na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu dzieci szkolnych. 2.10. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa w ust.2 pkt 2.3. - 2.9. w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. 2.11. Wykonawca zapewnia opiekunów lub wychowawców oraz kierownika wycieczki zgodnie z wytycznymi w ust. 1 oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do projektu umowy. 2.12. Wykonawca jako wychowawców oraz opiekunów organizowanych wypoczynków i wycieczek może zapewnić nauczycieli z placówek oświatowych Gminy Pakosławice, które będą korzystać z wypoczynku i wycieczek w ramach zamówienia. 2.13. Wychowawcy podczas organizowanego wypoczynku oraz kierownik wycieczki muszą spełniać wymagania określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U.97.12.67). 2.14. Opiekunowie i kierownik wycieczki muszą spełniać wymagania określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki. 2.15. Opiekunowie oraz wychowawcy muszą posiadać wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje szczegółowo opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do projektu umowy. 2.16. Zamawiający zapewnia przewodników w miejscach objętych programem zwiedzania. 2.17. Wyjazd autokarów nastąpi spod siedziby placówek oświatowych dla których jest organizowany wyjazd.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Omega - Smak Podróży, Reymonta 14/72, 45-065 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133116,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.