To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 13793 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331917 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 44 890, faks 61 85 44 834.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu. 2. Zaoferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania. W przypadku pozycji zacieniowanych w formularzu cenowy muszą to być materiały producenta sprzętu, do którego są przeznaczone - załącznik numer 2 do SIWZ. Niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. dysze, obudowy - dotyczy to pozycji zacieniowanych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Na pozostałe pozycje (nie zacieniowane) dopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych. Zaoferowanie przez wykonawcę materiały eksploatacyjne, wolne od wad materiałowych, muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją do momentu wyczerpania środka barwiącego. Przedmiot dostawy musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne, nazwa producenta, nr produktu) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). W przypadku nie spełnienia tego warunku, dostawa uznana zostanie za nie wykonaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości oraz produktów jakie wymaga Zamawiający został opisany w załączniku numer 2, stanowiący integralną część SIWZ. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w swojej siedzibie, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny, czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego towaru zamiennego, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy(ów) próbek (egzemplarza) zaoferowanego towaru zamiennego, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich (jego) zgodności z wymaganiami Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 32.58.20.00 - Nośniki danych 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Laser 1 BIS, ul. Zielińskiego 62/54, 53-534 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145904,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171418,30
Oferta z najniższą ceną: 171418,30 / Oferta z najwyższą ceną: 204654,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sanitariatu oraz szatni bloku sportowego
- Wymiana nawierzchni ul. Pruszkowskiej i ul. Gniewka w Poznaniu
- Remont przepustu na drodze powiatowej nr 2466P w miejscowości Sowiniec w km 5+485.
- Remont sali gimnastycznej
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- REMONT IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W BUDYNKU NR 164/6035
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach z podziałem na 2 zadania
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- ZAMÓWIENIE PUBLICZNE NA SUKCESYWNE DOSTAWY PŁYT CD DO SPZOZ W CHOSZCZNIE
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.