To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Czermin: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czermin - etap II
Numer ogłoszenia: 137945 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141178 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7416031, faks 0-62 7417324.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czermin - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia pt. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czermin - etap II polegającego na wykonaniu 62 sztuk kompaktowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą (przepompownią ścieków, studnią chłonną lub drenażem rozsączającym z warstwą wspomagającą) na terenie nieruchomości będących własnością mieszkańców gminy Czermin wg wykazu umów będących w posiadaniu Inwestora w następujących miejscowościach: Strzydzew - 5 szt., Psienie - Ostrów - 2 szt., Pieruszyce - 4 szt., Wieczyn - 9 szt., Pieruchy - 3 szt. Żbiki - 1 szt., Łęg - 1 szt., Żegocin - 3 szt., Czermin - 2 szt., Skrzypnia - 3 szt., Grab - 9 szt., Broniszewice - 20 szt. Każda wybudowana kompaktowa biologiczna oczyszczalnia ścieków musi być przeznaczona do 10 RLM o nominalnej dobowej przepustowości hydraulicznej 1,5 m3/dobę. Każda wybudowana kompaktowa biologiczna oczyszczalnia ścieków musi posiadać: 1. osadnik wstępny o pojemności nie mniejszej niż 1,8 m3, 2. komorę reakcji o pojemności nie mniejszej niż 1,1m3, 3. osadnik wtórny o pojemności nie mniejszej niż 0,6 m3. Roboty występujące przy budowie przydomowej oczyszczalni ścieków obejmują m.in.: a) wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń na działce, b) pod każdym systemem rozsączania wykonanie do głębokości 4 m odwiertów lub przekopów, c) wykonanie wykopów pod zbiornik przydomowej oczyszczalni ścieków, drenaż lub studnię chłonną, przepompownię ścieków, przykanalik, rurociąg, d) zasypanie wykopów zbiornika przydomowej oczyszczalni ścieków, studni chłonnej, przepompowni, przykanalika, e) posadowienie studni chłonnej, osadnika, przepompowni, f) wykopy pod warstwę wspomagającą, g) wykonanie warstwy wspomagającej pod przewody rozsączające, h) ułożenie przewodów rozsączających, i) ułożenie geowłókniny, j) formowanie i zagęszczanie nasypów, k) zasypanie wykopów, l) wykonanie zasilania przydomowej oczyszczalni ścieków oraz przepompowni w energię elektryczną, m) plantowanie terenu i przywrócenie do pierwotnego stanu, n) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, o) bezpłatny serwis w okresie gwarancji, p) dokonanie przeglądu technicznego każdej wybudowanej oczyszczalni i układu rozsączania przynajmniej 1 raz na rok oraz niezbędnej regulacji w okresie trwania gwarancji, q) dokonanie rozruchu technologicznego PBOŚ oraz sprawdzenie co najmniej 1 raz co 3 miesiące prawidłowości pracy PBOŚ. r) wykonanie badań PBOŚ w zakresie ChZT, BZT5, zawiesiny ogólnej dla 31 sztuk wybudowanych przydomowych oczyszczalni ścieków wskazanych przez Zamawiającego, Wykonanie ww. robót budowlanych odbywać się będzie w zakresie jednego etapu. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.: a) wygrodzenie, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, b) obsługę geodezyjną inwestycji w czasie budowy oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót, c) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, d) ubezpieczenie placu budowy, e) w przypadku wytworzenia odpadów zapewnienia na własny koszt ich transportu do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub instalacji zastępczej, f) zgłaszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, g) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, h) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, i) dostarczenie niezbędnych atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności użytych elementów materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy, j) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów, k) rozruch wykonanych oczyszczalni, l) przeszkolenie użytkowników i przekazanie instrukcji obsługi wraz z pokwitowaniem przeszkolenia i odbioru dokumentu przez użytkownika, m) po zakończeniu i przekazaniu robót - uporządkowanie terenu budowy jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, łącznie z przywróceniem ich do stanu sprzed rozpoczęcia budowy, oraz uzyskania pisemnej akceptacji właścicieli lub użytkowników posesji na których wykonywane były roboty budowlane, n) inne prace związane z procesem budowy, o) poza robotami wynikającymi bezpośrednio z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, p) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym: - kosztorysu powykonawczego różnicowego na każdą oczyszczalnię, - dokumentację powykonawczą na każdą oczyszczalnię. q) zapewnienie Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową będą wykonywane, r) przekazanie dokumentu gwarancji na poszczególne kompleksowe biologiczne oczyszczalnie ścieków Zamawiającemu niezwłocznie po ich wykonaniu, s) pod każdym systemem rozsączania wykonanie do głębokości 4 m odwiertów lub przekopów celem weryfikacji rodzaju gruntu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnień i akceptacji rozwiązań materiałowych przed ich wbudowaniem. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien będzie przedłożyć na wskazane materiały przed ich wbudowaniem certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącego danego wyrobu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlany, b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją oraz sztuką budowlaną. Nazwa i kod CPV - Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.24.21-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.23.13.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne. Zamawiający dopuszcza w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymagać będzie uzyskania zgody przez Zamawiającego. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub zaproponowanych materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: dla oczyszczalni ścieków deklaracji zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 oraz raportu z badań wykonanego przez notyfikowane laboratorium dotyczących oczyszczalni ścieków, dla pozostałych urządzeń i materiałów atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji przetargowej. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia nowe lecz sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty, w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na roboty budowlano-montażowe objęte przedmiotem umowy oraz na wbudowane materiały i urządzenia min. 72 miesiące gwarancji, począwszy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający zezwala Wykonawcy na powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROBOTY ZIEMNE Urządzenia i Instalacje Ochrony Środowiska Hieronim Mikołajczak, Wieczyn 21, 63-304 Czermin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 857983,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 776007,92
Oferta z najniższą ceną: 776007,92 / Oferta z najwyższą ceną: 845217,27
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.